Itse rempaat, millä aikataululla remppanne on edennyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meillä menee talosta aivan kaikki sisäpinnat uusiki, ja lisäksi pihaan tulee isohkoja muutoksia.

Ulkoseiniin myös lisätty eristeitä talon sisäpuolelta käsin.

Jos nyt listaa alkaa tekemään siitä mitä on saatu aikaiseksi vaikuttaa se ihan hyvältä.

Mutta silti minusta tuntuu että enemmänkin voisi saada aikaiseksi jos olisi ahkera.

Niinkuin nytkin, voisin olla maalaamassa lattiaa enkä lusmuilisi netissä.

Parisen kuukautta meni. Sisätilat laitettiin vallan uusiksi, saunaa ja huonejärjestystä lukemati. Ikkunat ja ovet vaihdettiin. Remppamiehet ei olleet joka pvä. Ens vkolla ulkokatto ja sit pitäis olla muutamaa listaa vaille valmis. Plus siivoominen jatkuu juhannuksena 2012 :D

Eli teillä on nyt kuitenkin ollut remppa miehiä apuna.

Otsikko tuli näköjään vähän hassusti, mutta tarkoitin jos on täysin itse tehnyt, ilman niitä remppa miehiä.

Meillä meni 100 neliön remppaamiseen vuosi, kun oli muitakin projekteja. Alkuperäinen aikataulu ei pitänyt, mut ei sen periaatteessa tarvinnut pitääkään. Remppamiehiä oli sen verran, et laatoittivat vessan lattian ja veti vessan putket ja sitten teki koolaukset ja eristykset. Kaikki muut (pintojen tapetoinnit ja maalaukset ym) itse.

no me on tehty itse aina kaikki ja ihan helvetin hidastahan se on, kun työpäivän jälkeen on 2-3 tuntia, ennenkuin lapset pitää saada nukkumaan eli ei voi möykätä enää.
keittiö, sauna ja vessat on ollet hitaimpia ja vaivalloisimpia, keittiöremppaan meni ainakin 4 kk, mutta kaikki tehtiinkin itse ja mahdollisimman rahaa säästäen.
melkein sanoisin, että apua kannattaa ostaa, jos se on mahdollista, vähän liian germoja repivää on elää monta vuotta keskellä remppaa.

Kiitos. Näitä mie just tarkoitin että jos aivan kaiken tekee itse.

Meillä laitetaan myös putket ja sähköt itse, isänsä kouluttaunut fiksusti talon remppaa ajatelleen.

Ja nimenomaa normi työn ja lasten ohella.

Ei anna budjetti periksi ulkopuoliseen apuun ja rahaa säästäen tehdään.

Toisaalta ei pitäisi ottaa stressiä ja pitäisi olla itselleen anteeksiantavainen ja tehdä pikkuhiljaa rauhassa.
Mutta silti se huono omatunto kiusaa.