Mitä tuumaisit jos saisit tietää vaimostasi seuraavaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras

Että vaimosi on harrastanut 10 vuotta sitten, ollessaan kolmetoista, seksiä 30-vuotiaaan miehen kanssa?

Että vaimosi on harrastanut 10 vuotta sitten, ollessaan kolmekymmentä, seksiä 13-vuotiaaan pojan kanssa?

[QUOTE="vieras";24454567]Mitä tuumaisit jos saisit tietää vaimostasi seuraavaa:

Että vaimosi on harrastanut 10 vuotta sitten, ollessaan kolmekymmentä, seksiä 13-vuotiaaan pojan kanssa?[/QUOTE]

kuvaa?

[QUOTE="mä";24454560]Ennen olisin järkyttynyt, mutta palstaa luettuani olen oppinut sen olevan valitettavan yleistä - jopa naisten (tai siis tyttöjen) omasta aloitteesta.[/QUOTE]

Vastuu nyt kuitenkin on aina aikuisella. Pikkutyttö tai -poika voi ihastua aikuiseen ja kokeilla vikitellä tätä. Normaali aikuinen vastaa tavalla, joka tekee selväksi ettei hän ole kiinnostunut. Vain sairas pedofiili tarttuu naiivin lapsen tarjoamaan tilaisuuteen tehdä rikos.

Hei ap, onko tämän aloituksen tarkoitus syyllistää varhaisteiniä joka on joutunut hyväksikäyttäjän uhriksi? Sellainen olo tästä kovasti tulee. Oletko itse siis tällainen aikuinen mies joka on käyttänyt teiniä hyväkseen ja yrittää nyt siirtää vastuuta tällaisen varhaisteinin hartioille?

[QUOTE="vieras";24454611]Vastuu nyt kuitenkin on aina aikuisella. Pikkutyttö tai -poika voi ihastua aikuiseen ja kokeilla vikitellä tätä. Normaali aikuinen vastaa tavalla, joka tekee selväksi ettei hän ole kiinnostunut. Vain sairas pedofiili tarttuu naiivin lapsen tarjoamaan tilaisuuteen tehdä rikos.[/QUOTE]
Palstalta olen myös oppinut, että moni 12-13-vuotias tyttö alkaa vehtaamaan 14-18-vuotiaiden poikien kanssa. Lapsia kaikki.

Yhteistyössä