Mitä turhaa ja kaunista ostaisit jos olisi varaa eikä tarvitsisi miettiä eettisiäkään aspekteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lentokoneen, mielellään isoimmasta päästä...galaxy cee viitonen tai Antonov kaksviisviitosen.

Minä aloittaisin noilla:

SwedeseTreeWall.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Lista olis toodella pitkä, koska mun pitäis käydä läpi satoja sisustusblogeja lötääkseni kaikki ne asiat, mitä oon joskus kuolannut :D Mutta näin alkuu varmaankin erittäin suuren ja pröystäilevän kattokruunun. Siinä olis miehellä ihmettelemistä

Kamalan vaikeaa. Ekana halusin irlantilaisen linnan, mutta se ei olisi turha. Sitten ajattelin parkettia mutta sekään ei ole turha.

Ehkä mä sit heivaisin kaikki Iittalan astiat mäkeen ja ostaisin uudet ja kauniit tilalle :rolleyes:

[QUOTE="Jepskukkuu";27444452]

Magisson tiskirättitelineen tiskialtaaseen, :)[/QUOTE]

Mulla on tämä, voisin antaa sen sulle, ostin joskus alesta ja se onkin meillä ihan epäkäytännöllinen, rätti roikkuu aina altaanpohjalla asti likoamassa...

Ensin ostaisin uudet keittiönkaapit ja uuden varaavan takan (oikeastikin nämä tarvitsisin, vanhat on niin rämät ja takka rapautunut). Teettäisin lisäulokkeen/kattohuoneen yläkertaan. Haluaisin pianon, ison konserttipianon :) Ja uusia kattolamppuja moneen huoneeseen. Ja hevosen :)

[QUOTE="vieras";27444489]On kyllä hienot, kokonainen metsä olisi upea:)[/QUOTE]

Juuh.
Pitäisi vain jostain taskunmutkasta löytää ylimääräistä "pikkurahaa".
Pienempi nimittäin maksaa vähän yli 500 euroa ja isompi melkein 700.

JOS kanttini ketsäisi teettäisin artesaanipojallani vastaavat alle kymmenesosahintaan.
Se on vain se, että perheessä, missä yksi ansaitsee leipänsä muotoilijana, moinen piratismi voisi käydä perhesovun kannalta kalliiksi...

:)

Juuh.
Pitäisi vain jostain taskunmutkasta löytää ylimääräistä "pikkurahaa".
Pienempi nimittäin maksaa vähän yli 500 euroa ja isompi melkein 700.

JOS kanttini ketsäisi teettäisin artesaanipojallani vastaavat alle kymmenesosahintaan.
Se on vain se, että perheessä, missä yksi ansaitsee leipänsä muotoilijana, moinen piratismi voisi käydä perhesovun kannalta kalliiksi...

:)

Joo, ei kannata, toisten ideat on toisten ideoita ja omat on omia:) Mutta tavallaan tuo pitäisi pitää tyhjänä, että olisi kaunis. Miljoona fleeketakkia ja samanverren pipoja, ei ei :)

[QUOTE="vieras";27444524]Tuonne on ihan turkasen jyrkkä tie, kannattaa haluta pari aasia kans:) Kaunis paikka, Neuschwansteinin linna. Hullu oli tosin se kuningas, joka rakennutti. Toivottavasti ei periydy uusille omistajille![/QUOTE]

Hullu vai väärinymmärretty nero? :D Niin, siis todellisuudessahan häntä taisi riivata ristiriita oman homouden ja oman uskonnon välillä?

Makkarin sisustus menis uusiks vaikka siellä on ihan toimivat systeemit, värit ei vaan miellytä ja sotkan vaatekaapit. Haluan seinän täyteen säilytysjärjestelmää koreineen ja siihen liukuovet.
Astiasto menis uusiks kun siinäkään ei väri miellytä, vihreä teema vaihtus valkoiseen.
Olkkariin haluisin kristallikruunun vaikka entinen valaisin on vielä toimiva ja kesällä kätevä tuuletinvalaisin.

Yhteistyössä