Jos ostaisit itsellesi kasan herkkuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mässämix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mässämix

Vieras
niiin mitä ne olisin? Ja ei tarvi olla kasaa, mut mitä herkkuja ostaisit jos pitäisit kunnon mässäyspäivän?

En tarkoita nyt oikeeta ruokaa, mut toki jos joku herkuttelee sillä niin miks ei sitten :)

Mut mitä namia, olisko sipsiä/poppareita, jäätelöä, keksiä...

Mitä ostaisit? :)

Pakastettuja meilläkin syödään paljon, ei kylläkään päivittäin, mutta muutaman kerran viikossa. Tuoreita olen ostanut nyt n.2rasiaa viikossa, mutta sitten kun saa kotimaisia, tulee ostettua useammin.

Mansikat on kyllä nam, itse syön niitä vain kesäisin.

Mun herkut olis lidlin valkosuklaa, juustonaksuja, erinlaisia pieniä suklaapatukoita ja irtokarkkeja/namipusseja. Yksi mikä on tosi hyvää, on jos dippaa perunalastua päärynäjäätelöön. Suolainen ja makea makuyhdistelmä :)

- valkohomejuustoa, tuhkaraitajuustoa ja suolakeksejä, omppuja
- kickersejä ja valkosipulidippiä
- polly- karkkeja
- kirsikoita
- kivennäisvettä
- lindt lindor- suklaapalloja

Pizzaa, quesadillavärkit, JUUSTOA ja punaviiniä. Eli juustoa kaikissa muodoissaan kera punaviinin :D Ja suklaafondant vaniljajätskillä jälkkäriksi, tai creme brulee.

Varmaan jotain Aino -jäätelöä, Fazerin suklaata ja kenties light jaffaa tai vadelmavissyä juomaksi. Sipsejä ehkä myös, holiday -dipin kanssa. Välillä herkuttelen niin että ostan paljon erilaisia hedelmiä ja teen niistä salaattia, joskus saatan syödä sitä jopa ihan kermavaahdon kanssa :p

Yhteistyössä