Mitä tuntemuksia herättää Anneli Auer?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äti;24648875:
Mulla tuli mieleen ihan SAMA!

Mielestäni siinä Auerissa ihan oikeasti on jotain kummallista kylmyyttä tai tunteettomuutta. Jos on ikävä lapsia, joita ei ole nähnyt pitkiin aikoihin, niin miten ihmeessä ei tule yhtään surullinen ilme tai itku. Aina sama alahuuli vähän lerpallaan kuin lapsella, joka ei saa tahtoaan läpi. Ei sillä ihan puhtaat jauhot pussissa ole.

Eihän hän saakaan tahtoaan läpi, taas pidätettynä. ".Eikö ne jo usko, etten ole tehnyt mitä, joku vain tuli".

[QUOTE="vieras";24649147]Ei anneli Auer herätä niinkään tuntemuksia, mutta nää ihmisten uskomattomat kommentit sitäkin enemmän. Esim. epäillään poliisia jostain ajojahdista ja että veli haluaisi lapset itselleen kun sillä ei ole omia...
Huh,huh, en muuta sano.[/QUOTE]

Tällaisessa asiassa on otettava kaikki asiat huomioon, varsinkin kun tietää miten Ulvilan juttua on tutkittu.

Kannattaa ottaa huomioon, että teot joista Aueria nyt syytetään on yksilöity vuosilukujen ja lukumäärien tarkkuudella mikä viittaa siihen, että teoista on jotain konkreettista näyttöä.

Kannattaa ottaa huomioon, että teot joista Aueria nyt syytetään on yksilöity vuosilukujen ja lukumäärien tarkkuudella mikä viittaa siihen, että teoista on jotain konkreettista näyttöä.

Ja ne voivat täsmätä jopa miehensä kuolemaan tämän jo aiemmin pidätetyn miehen kanssa.
Jospa laskivat vain kokeeksi vapauteen, lisätodisteiden saamiseksi? Taitavat saafa pitkät tuomiota. Hirveä ämmä, ei mitään tunteita. Ukko 'tapettu', lapset muualla, vankilassa istunut, hän vain haastatteluita lehtiin antaa. Lapsetkin jo muka valehtelevat, keksivät tarinota.

Ja ne voivat täsmätä jopa miehensä kuolemaan tämän jo aiemmin pidätetyn miehen kanssa.
Jospa laskivat vain kokeeksi vapauteen, lisätodisteiden saamiseksi? Taitavat saafa pitkät tuomiota. Hirveä ämmä, ei mitään tunteita. Ukko 'tapettu', lapset muualla, vankilassa istunut, hän vain haastatteluita lehtiin antaa. Lapsetkin jo muka valehtelevat, keksivät tarinota.

Tämä on mielestäni yksi kauheimmista, "lapset nyt valehtelevat ja keksivät että olisin kiduttanut ja nylkenyt eläimiä ja piiskannut heitä." Jos minun lapseni puhuisivat tuollaista ja olisin syytön näihin tekoihin, olisin järjiltäni järkyttynyt!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tämä;24650878:
Tämä on mielestäni yksi kauheimmista, "lapset nyt valehtelevat ja keksivät että olisin kiduttanut ja nylkenyt eläimiä ja piiskannut heitä." Jos minun lapseni puhuisivat tuollaista ja olisin syytön näihin tekoihin, olisin järjiltäni järkyttynyt!!!!!

Todella! Jos kaiken taman jalkeen lapset mielestani puhuisivat nain hirveita paattomia, olisin jo hulluna huolesta heidan vuokseen ja VAATISIN joka lehden palstoilla heille hoitoa ja minulle oikeutta olla heidan lahellaan. Auer suhtautuu kaikkeen niinkuin ei tunne-elamassaan olisi mitaan kosketusta asioihin. Mina luulen, etta paastettiin vapauteen vain siksi, etta luulisi kaiken olevan takanapain ja puhuisi tai toimisi itsensa vahvemmin pussiiin. Muistatteko, kuinka siella vankilassakin teki puolukkamehulla jotain testeja kuinka verilaiskat roiskuu, ei kertakaikkiaan, normaali ihminen ei noin toimi, ei.

[QUOTE="vieras";24648380]Ei nämä pässinpäät täällä mammapalstalla tajua, että suomessa ei tiedoteta isosti ja vangita todennäköisin syin, ellei näyttö ole HYVIN VAHVA!

Kuvitteletteko tosissaan, että poliisilla ei olisi näyttöä kun näin vakavista ja ankarista, yhdestä maailmankaikkeuden sairaammasta rikoksesta syytetään?
Tervetuloa todellisuuteen![/QUOTE]

Eiköhän tuo hovioikeuden vapauttamispäätöskin liittynyt siihen että saavat naisen kiinni tästä rikossarjasta kun on vapaalla jalalla.

Mua ihmetyttää yhä edelleen, että miksi Auer laittoi lapsensa miehensä murhayönä katsomaan onko huppumies vielä talossa. Auer tiesi ettei lapsella ole vaaraa, koska jos oli ulkopuolinen tekijä niin se oli hänelle tuttu ja juttu oli sovittu.. näin luulen.
Jos näin ei ole, niin.. mä en ainakaan ikimaailmassa pyytäisi mun lasta menemään katsomaan että näkyykö murhaajaa.. vaikka mulla kuinka olis "tunne", että siitä ei ole lapsille uhkaa.

Auerin täytyy olla tosi sairas päästään.

Eiköhän tuo hovioikeuden vapauttamispäätöskin liittynyt siihen että saavat naisen kiinni tästä rikossarjasta kun on vapaalla jalalla.

Ei varmastikaan. Oikeusistuimen asia ei ole auttaa rikostutkijoita. Poliisit tutkivat, oikeus tuomitsee. Jos toisin olisi, ei voitaisi puhua oikeusvaltiosta.

Itse uskon, että Jukan surma jää ratkaisematta. Se vaatisi tässä vaiheessa rikoskumppanin tunnustuksen ja surma-aseen kohtalon selvittämisen, ja vaikea uskoa että kumppani vapaaehtoisesti enää ilmoittautuisi, kun ei ole sitä tähän saakka tehnyt. Ja kuten tiedämme, Annelin pokka pitää.

Sen sijaan uskon julkisuuteen annettujen tietojen perusteella, että poliisilla on nyt hallussaan sellaista aineistoa, jonka nojalla Anneli ja tuo miesystävä tuomitaan seksuaalirikoksista. Lapset toivottavasti saavat kaiken tarvitsemansa hoidon ja tuen.

Puolustajat, miten selitätte nämä asiat:

Miksi Anneli seurusteli uuden miehen kanssa hyvin nopeasti? (MTV3:n mukaan 'vuosien 2006 ja 2007 tienoilla', en tiedä miten tuo pitäisi tulkita, seurusteliko jo 2006 vaikka mies kuoli joulukuussa 2006)

Miksi Anneli lopetti lastensa terapiat lyhyeen?

Puolustajat, miten selitätte nämä asiat:

Miksi Anneli seurusteli uuden miehen kanssa hyvin nopeasti? (MTV3:n mukaan 'vuosien 2006 ja 2007 tienoilla', en tiedä miten tuo pitäisi tulkita, seurusteliko jo 2006 vaikka mies kuoli joulukuussa 2006)

Miksi Anneli lopetti lastensa terapiat lyhyeen?

Mä katsoin sen Apu-lehden haastattelun youtubesta ja inhottavasti kaataa lastensa syyksi kaikkea. Oliko pakko tulla julkisuuteen väittämään lapsia valehtelijoiksi, varmaan on Ulvilassakin pienet piirit ja porukka tietää keitä hänen lapsensa ovat.

Anneli auer vaikuttaa oksettavalta psykopaatti-perheenäidiltä, joka on murhannut kylmästi miehensä ja lastensa isän eikä kadu tai tunnusta tekoa. Voi Jukka S Lahti parkaa mitä joutui eläessään kestämään samoin säälin lapsia.