J
JVV
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ap on SanomaOy:n uskolllinen asiakas![]()
Meille tulee Hesari, Tähdet ja avaruus, Aku Ankka, Rondo, Pelit
Joku taloudessanne kuuluu Ursaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ap on SanomaOy:n uskolllinen asiakas![]()
Meille tulee Hesari, Tähdet ja avaruus, Aku Ankka, Rondo, Pelit
Alkuperäinen kirjoittaja JVV:HS, yksi paikallislehti, golflehti, suomen kuvalehti, kaksplus, tähdet ja avaruus ja tex willer.
Aiemmin tilattuja: Image, Avotakka, Kotivinkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Alkuperäinen kirjoittaja JVV:HS, yksi paikallislehti, golflehti, suomen kuvalehti, kaksplus, tähdet ja avaruus ja tex willer.
Aiemmin tilattuja: Image, Avotakka, Kotivinkki.
Teillä on lapsia ainakin yksi poika. Mies pelaa golfia, sinua kiinnostaa perhe ja sisustaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka
Ankkuri (Paikallinen huuhaa parisivua ke ja la)
Alkuperäinen kirjoittaja SariMargit laiskana ei jaksa kirjaantua:jade,kauneus&terveys,kotivinkkin,meidänperhe ja nallepuh.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka
Päivitin vähän, muisti toimii hitaammin kuin kirjoitan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka
Lapset/lapsi ja mies lukee Akkareita ja Roopeja. Ehkä sinäkin joskus kahvia nauttiessasi vilkaiset pöydällä lojuvia Akkareita. Teillä on Volvo ja mies on kiinnostunut autoilusta noin yleensä. Ehkä sinäkin hiukan. Oho! tulee sulle, miehesi on ehkä ilmaissut mielipiteensä moisesta roskasta, mutta sinä nokkelana naisena olet todennut että miehellesi tulee automoskaa, joten ei hällä ole varaa valittaa. Olette tarkkoja lastenne/lapsen turvallisuudesta, sillä eikös Volvo ole nimenomaan mainostettu turvallisena perheautona?
Ankkuri... Näin äkkiseltään tulee mieleen että asutte joko Lahdessa, Ankkurissa tai Helsingissä Herttoniemenrannassa.
Menikö mitään oikein?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka
Lapset/lapsi ja mies lukee Akkareita ja Roopeja. Ehkä sinäkin joskus kahvia nauttiessasi vilkaiset pöydällä lojuvia Akkareita. Teillä on Volvo ja mies on kiinnostunut autoilusta noin yleensä. Ehkä sinäkin hiukan. Oho! tulee sulle, miehesi on ehkä ilmaissut mielipiteensä moisesta roskasta, mutta sinä nokkelana naisena olet todennut että miehellesi tulee automoskaa, joten ei hällä ole varaa valittaa. Olette tarkkoja lastenne/lapsen turvallisuudesta, sillä eikös Volvo ole nimenomaan mainostettu turvallisena perheautona?
Ankkuri... Näin äkkiseltään tulee mieleen että asutte joko Lahdessa, Ankkurissa tai Helsingissä Herttoniemenrannassa.
Menikö mitään oikein?![]()
Ei hemmetti
No me asutaan Kotkassa.
Mä olen harras aku ankka keräilijä, aku pokkarit mini taskarit ja roopesedät löytyy, myös muutama iines ja taikis ja kirja ja tuhottomasti lehtiä (kansioissa, vuosi ja numerojärjestyksessä)
Volvo lehti tai lehdet tulee itse asiassa molemmille.
Molemmilla volvo ja kerholaisia. Perheen tämän hetkinen auto on itse asiassa minun, miehen oma on jo talvilevolla.
Miehelle tuli Oho jo ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Olen ilmoittanut hänelle mielipiteeni mokomasta moskasta
Akuankan hän tilasi minulle vuosia sitten synttärilahjaksi kun opiskelin ja minulla hyvä jos oli varaa kuukauden pokkariin.
Olen autonasentaja, ja kiinnostunut autoista, mies kiinnostunut maailman menosta yleensä, mutta katsoo mielummin uutiset, kuin maksaa paikallislehdestä.
Ei lapsia, yksi tulossa
Pakko kyllä sanoa että tämä oli hauskaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meille tulee
Bamse
Aku Ankka
Nalle Puh
Meidän Perhe
Tieteen Kuvalehti
Autobild
Mikro Bitti
Tekniikka ja talous
Veronmaksaja
Mikro Pc
Tehy
Sairaanhoitaja
Volvo-viesti
Talouselämä
Suomalaisen kirjakerhon "lehti"
Pirkka
Yhteishyvä
Alkuperäinen kirjoittaja ailakki:Jonsered on jokapaikanhöylä. Uskomattoman tehokas ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Mulle tulee vaan Aku ankkaTilaisin tieteen kuvalehden mutta on kallis..