A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Alkuperäinen kirjoittaja ailakki:Punajuurinauriks on kolmikymppinen koululaisten äiti. Tykkää romaaneiden lukemisesta ja osaa laittaa itsensä kauniiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:Meidän perhe,Me naiset,Aku Ankka,Roope-setä ja Nalle puh. miehen ajolinjaa yms en ala luettelee vaikka ne kyl kuuluuki kakkosen lemppari lukemistoon![]()
Reilu 30-v nainen,leipoo ja tekee ruuan miehelle valmiiksi, ainakin 3 lasta
Meille tulee tiede, V8, aku ankka ja roope-setä
mä en nyt voi olla nauramattaTosta meni tasan yks oikein..mulla on 3 lasta. Ja loput päin mehtiä
![]()
Veikkaan,että tiede ja V8 on miehen lukemisia ja aku ja roope lasten..poikia?
Mutta missä ihmeessä ne SUN lehdet on?*pssst* mäki tilasin nuo naisten lehdet ihan vaan mun synttäri lahjaks ja mies maksaa laskut kjäh :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 333:Talo&koti, Meidän Perhe, Kotivinkki, Kodin kuvalehti, Maku
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:Alkuperäinen kirjoittaja 333:Talo&koti, Meidän Perhe, Kotivinkki, Kodin kuvalehti, Maku
Asuu omakotitalossa jonka ovat a)rakentaneet itte b)remontoineet täysin,tykkää sisustaa kotia ja puuhata sekä kodin sisällä että ulkona. Taitaa olla yksi lapsi ja alle koulu ikäinen...mikä toi maku lehti on?? *het kiinnostuin nimen perusteella*
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:333 KIITTI!! *joku taitaa tilata yhen lehen lisää*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ailakki:Scorpio Ladyn poliittiinen kanta kaartaa oikealle
Alkuperäinen kirjoittaja nonniin:Trendi, Kauneus ja terveys, Kotivinkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo
Lapsia kaksi, leikki-tai kouluikäisiä. Mies kiinnostunut autoista. Vessassa luetaan julkkistn edesottamuksista![]()