Mitä tilaamani lehdet kertovat minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Alkuperäinen kirjoittaja JVV:
HS, yksi paikallislehti, golflehti, suomen kuvalehti, kaksplus, tähdet ja avaruus ja tex willer.
Aiemmin tilattuja: Image, Avotakka, Kotivinkki.

Teillä on lapsia ainakin yksi poika. Mies pelaa golfia, sinua kiinnostaa perhe ja sisustaminen.

Aika oikein. Sisustus on jäänyt vähemmälle lapsen saannin myötä. Ja Tex Willer tulee miehelle, poika ei vielä lue. :)

Viikonlopun Hesari, Tieteen Kuvalehti, Koti ja Keittiö ja Kaksplus.

Aika vaikeeta... Asuisinko Helsingissä? Olisinko kiinnostunut tieteestä ja sisustuksesta? Olisiko meidän taloudessamme lapsi? Aika ilmiselvää. Mutta mä olenkin oman aikani hermoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja SariMargit laiskana ei jaksa kirjaantua:
jade,kauneus&terveys,kotivinkkin,meidänperhe ja nallepuh.

Olet kiinnostunut omasta hyvinvoinnistasi, sisustamisesta sekä perheesi hyvinvoinnista. Jade viittaisi siihen, että olet n. 40-vuotias, jolla on pieniä lapsia?

Meille tulee: Avotakka, Kotivinkki, Talo&Koti, Tähdet ja avaruus, (Kiasman uutislehtinen) sekä ammattiliittoni lehti.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo

Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka
Ankkuri (Paikallinen huuhaa parisivua ke ja la)

Päivitin vähän, muisti toimii hitaammin kuin kirjoitan :/

Lapset/lapsi ja mies lukee Akkareita ja Roopeja. Ehkä sinäkin joskus kahvia nauttiessasi vilkaiset pöydällä lojuvia Akkareita. Teillä on Volvo ja mies on kiinnostunut autoilusta noin yleensä. Ehkä sinäkin hiukan. Oho! tulee sulle, miehesi on ehkä ilmaissut mielipiteensä moisesta roskasta, mutta sinä nokkelana naisena olet todennut että miehellesi tulee automoskaa, joten ei hällä ole varaa valittaa. Olette tarkkoja lastenne/lapsen turvallisuudesta, sillä eikös Volvo ole nimenomaan mainostettu turvallisena perheautona?

Ankkuri... Näin äkkiseltään tulee mieleen että asutte joko Lahdessa, Ankkurissa tai Helsingissä Herttoniemenrannassa.

Menikö mitään oikein? :D

Meille tulee

Bamse
Aku Ankka
Nalle Puh
Meidän Perhe
Tieteen Kuvalehti
Autobild
Mikro Bitti

Tekniikka ja talous
Veronmaksaja
Mikro Pc
Tehy
Sairaanhoitaja
Volvo-viesti
Talouselämä

Suomalaisen kirjakerhon "lehti"
Pirkka
Yhteishyvä

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo

Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka

Lapset/lapsi ja mies lukee Akkareita ja Roopeja. Ehkä sinäkin joskus kahvia nauttiessasi vilkaiset pöydällä lojuvia Akkareita. Teillä on Volvo ja mies on kiinnostunut autoilusta noin yleensä. Ehkä sinäkin hiukan. Oho! tulee sulle, miehesi on ehkä ilmaissut mielipiteensä moisesta roskasta, mutta sinä nokkelana naisena olet todennut että miehellesi tulee automoskaa, joten ei hällä ole varaa valittaa. Olette tarkkoja lastenne/lapsen turvallisuudesta, sillä eikös Volvo ole nimenomaan mainostettu turvallisena perheautona?

Ankkuri... Näin äkkiseltään tulee mieleen että asutte joko Lahdessa, Ankkurissa tai Helsingissä Herttoniemenrannassa.

Ei hemmetti :D
No me asutaan Kotkassa.

Mä olen harras aku ankka keräilijä, aku pokkarit mini taskarit ja roopesedät löytyy, myös muutama iines ja taikis ja kirja ja tuhottomasti lehtiä (kansioissa, vuosi ja numerojärjestyksessä)

Volvo lehti tai lehdet tulee itse asiassa molemmille.
Molemmilla volvo ja kerholaisia. Perheen tämän hetkinen auto on itse asiassa minun, miehen oma on jo talvilevolla.

Miehelle tuli Oho jo ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Olen ilmoittanut hänelle mielipiteeni mokomasta moskasta :D
Akuankan hän tilasi minulle vuosia sitten synttärilahjaksi kun opiskelin ja minulla hyvä jos oli varaa kuukauden pokkariin.

Olen autonasentaja, ja kiinnostunut autoista, mies kiinnostunut maailman menosta yleensä, mutta katsoo mielummin uutiset, kuin maksaa paikallislehdestä.

Ei lapsia, yksi tulossa :D

Pakko kyllä sanoa että tämä oli hauskaa
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Tilatut:
Aku Ankka
Roope-Setä
Autobild
Oho!
Volvo

Ilmaisjakelu:
Volvo-viesti
Me-Lehti
Pirkka

Ei hemmetti :D
No me asutaan Kotkassa.

Mä olen harras aku ankka keräilijä, aku pokkarit mini taskarit ja roopesedät löytyy, myös muutama iines ja taikis ja kirja ja tuhottomasti lehtiä (kansioissa, vuosi ja numerojärjestyksessä)

Volvo lehti tai lehdet tulee itse asiassa molemmille.
Molemmilla volvo ja kerholaisia. Perheen tämän hetkinen auto on itse asiassa minun, miehen oma on jo talvilevolla.

Miehelle tuli Oho jo ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Olen ilmoittanut hänelle mielipiteeni mokomasta moskasta :D
Akuankan hän tilasi minulle vuosia sitten synttärilahjaksi kun opiskelin ja minulla hyvä jos oli varaa kuukauden pokkariin.

Olen autonasentaja, ja kiinnostunut autoista, mies kiinnostunut maailman menosta yleensä, mutta katsoo mielummin uutiset, kuin maksaa paikallislehdestä.

Ei lapsia, yksi tulossa :D

Pakko kyllä sanoa että tämä oli hauskaa
:laugh:

:laugh: :laugh: Ei ois voinu mennä enempää metsään. No mut noin yleisesti ajateltuna ois voinutkin olla juuri tuolla tavoin :D . Mä sentään yritin, mutta nyt mun visio on särpäleinä. Olisit vaan nyökytellyt ja ylistänyt mun selvännäkijän lahjaani, niin olisi munkin itsetunto pysynyt kohdillaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Meille tulee

Bamse
Aku Ankka
Nalle Puh
Meidän Perhe
Tieteen Kuvalehti
Autobild
Mikro Bitti

Tekniikka ja talous
Veronmaksaja
Mikro Pc
Tehy
Sairaanhoitaja
Volvo-viesti
Talouselämä

Suomalaisen kirjakerhon "lehti"
Pirkka
Yhteishyvä

Ei ole ilmeisesti rahasta pulaa?? Oletko ikinä laskenut paljon rahaa menee vuodessa? Minun on helppo vastata itse että meille ei tule mitään lehteä ja se kertoo siitä että olen köyhä :)

Täytyy kyllä sanoa että mun tulevat lapset saavat kyllä lukea mun aku ankkoja. Silkkihanskat kädessä :kieh:
Minä haluaisin tilata jonkun "lapsi" lehden.
Ja mies varmaankiin jotakin tieteis tai tekniikka lehteä taas :D

Meille:

TEK
Tekniikka ja Talous
Lääkärilehti
Mediuutiset
Nuori lääkäri

Kaksplus
Aku Ankka
Siionin kevät (mummolan tilaamana)

Pirkka
Yhteishyvä