mitä tekisitte???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
mies on käyttäytynyt todella oudosti jo muutaman viikon. On salaperäinen(ainakin siltä tuntuu), ON KOKO AJAN puhelin kädessä, ei anna lapsen enään koskea luurin.

Yks päivä tein VÄÄRIN(tiedän se itsekkin, JOTEN TURHA ALKAA SAARNATA), ja katsoin miehen puhelinta. Oli laittanut entiselle(tietääkseni harrastanu vain seksiä) heilalleen viestiä :/

Nyt jos puhelimeen tulee viesti(facesaa siis), menee heti tupakille/vessaan ja ottaa puhelimen mukaan, mitä EI ENNEN ole tehnyt!!! Meillä on siis yhteinen lapsi, ja häät tulossa ensi vuoden puolella!

En tiedä mitä tehdä! enhän nyt voi mieheltä kysyä asiaa!! :/ odotanko, että se pahin tapahtuu! Pettää ja jättää!?

Mua on edellisissä suhteissa petetty, joten siksi olen "varovainen"! Ja voin sanoa suoraan, ettei luottamus ole 100% juurikin edellisten suhteiden takia!

-ap

Lukisin kaikki viestit niin facessa, kuin puhelimessa.

Eikä mua vois vähempää kiinnostaa, mitä hiekkapimperot on siitä mieltä. Mun suhde, mun mies, mun häät. Onneks en tosin ole menossa naimisiin, niin ei tarvitse itse lähtee tuolle linjalle.

Ainoat viestit mitä facessa oli sillon kuin katsoin puhelinta oli "moi,miten menee ;)" Ja tämä siis meieheltäni exälle! Exä ei siis vielä eilen ollut tätä viestiä nähnyt, mutta tänään on luuri piippailut JA PALJON!

Enkä edes tiedä koska seuraavan kerran olisi mahdollisuus päästä miehen puhelimeen käsiks :(

Jos tuolla tavoin käyttäytyy ja puhelinta suojelee niin suoraan kysyisin, että mitä piilottelet ja pyytäisin näyttään puhelimen. Siitä sitten jatko sen mukaan mitä mies vastaa. Jos suuttuu niin homma varmaankin selvä eli miehellä on jotain salattavaa.

Yhteistyössä