H
"huolestunut"
Vieras
Kyse on siis yläkerran naapurista. Lapsi itkee taas.. Ensimmäistä kertaa kuitenkin kuulin äidin vähän lohduttavan tätä. USkomatonta miten hyvin äänet kuuluu sieltä. On kuulunut kuukauden ajan, tekevät kai jotain remonttia, ehkä sen takia, jos verhoja, mattoja yms ei ole ja kaikuu.. Mutta inhottavinta on, kun kuulee lapsen itkevän äitiä pitkään. Kovia kolahduksia on kuulunut myös usein. Epäilen että lapsi ei asu 100prosenttisesti siellä sillä esim. nytkin kului n. viikko enkä kuullut yhtäkään juoksevaa askelta, itkua yms. Voi ei olenpas ällöttävä kun tänne juoruilen, mutta tulee usein kamala tunne mahanpohjaan. Oli vain pakko vähän juoruilla... Juoruiluhan pidentää ikääkin että sentään jotain positiivista. Mutta siis, miten te tulkitsisitte, jos naapuri tulisi oven taakse kysymään esim. "onko kaikki ihan kunnossa?"..itse kyllä olen myönteinen tällaista avoimmuutta kohtaan. todellakin mukavampaa kuin se että lastensuojelusta tullaan käymään koska "lapsi itkee". olemme siis itse tämän kokeneet kerran.