mitä tekisitte tilanteessani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jokunen

Vieras
pitkän aikaa ollaan suunniteltu tätä viikonloppua miehenkanssa ja saatu lapsenvahtikin.
eilen töissä voin pahoin ja lähdin töistä kotiin kesken päivän. illalla ei ollut enään mitään ja soitin töihin että en voi tulla mutta muut siellä sanoivat että no älä tule huomenna ollenkaan (eli tänään)
no en ollut tänään töissä vaikka itse olisin kyllä ihan hyvin voinut mennä. viitsiikö/kehtaako nyt sitten ulos lähteäkkään?
yritin töissäkin selittää että tämä ei ole mahatautia vaan pidempi aikainen vatsan reistailu.

Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
itsehän sanoivat että et saa tulla! mene vaan

tämä on nykyajan työpolitiikkaa eli kielletään tulemasta sen takia ettei tartuttaisi muita. ja koska ei voi tietää oliko tarttuvaa sorttia, niin...

lähtisin

sen tiedän ihan varmasti että mahatautia tämä ei ole vaan jotain aivan muuta. tätä on nyt niin kauan kestänyt. luulen johtuvan stressistä mitä työ aiheuttaa.
ajatelin että jos näen jonkun työkaverin sanon että olisinhan voinut tulla mutta sanottiin että en saa.

Onko lapsenvahti kotona, vai lapsi jossain yökylässä? Jos lapsi on yökylässä, niin miksi ette viettäisi keskenänne romanttista koti-iltaa kotona. En kyllä lähtisi "liikenteeseen", jos ollut töistä saikulla samana päivänä.

lapset menevät hoitoon. ollaan menossa ystäväpariskunnanluokse ja siitä sitten katsomaan lempi bändimme keikkaa.
nyt vain sellanen olo että mennäkkö vaiko ei:(
toisaalta ihan sama kun aion jäädä saikulle ensiviikolla kuitenkin ja olla työsopimuksen loppuun saikulla eli 2 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapset menevät hoitoon. ollaan menossa ystäväpariskunnanluokse ja siitä sitten katsomaan lempi bändimme keikkaa.
nyt vain sellanen olo että mennäkkö vaiko ei:(
toisaalta ihan sama kun aion jäädä saikulle ensiviikolla kuitenkin ja olla työsopimuksen loppuun saikulla eli 2 viikkoa.

Just! Ootpa kiva työntekijä:)

no olen yhtä kiva työntekijä mitä työ yhteisö minua kohtaan. itse ovat minulle käytöksellään ja kiusaamisellaan aiheuttaneet stressin,masennuksen ja ahdistus kohtaukset.

Yhteistyössä