Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (kaverin mies yritti iskeä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mies pimeästä;27722794:
--Tämä on kai se miesten ja naisten välinen ero: naiset kuokkii toistensa asioita minkä kerkeää ja haukkuu miehen heti tietämättä oikeastaan asiasta sen syvemmin. Miehet yleensä eivät sekaannu toistensa asioihin.--

Sä et siis kertoisi - etkä haluaisi että sinulle kerrotaan - jos ystäväsi vaimo/oma vaimosi liehittelisi vieraita (tai tuttuja) miehiä baarissa minkä ehtisi?

Minulla oli samanlainen tilanne eräissä juhlissa. Tai siis kaverin mies ei lähennellyt minua, vaan yhtä toista naista. Kaverilleni sanoin jälkikäteen että juhlissa näin yhden työkaverini pettävän ja nyt mietin, pitäiskö kertoa vai ei työkaverin puolisolle, mitä mieltä hän on että tahtoisko hän itse kuulla vastaavassa tilanteessa vai ei. Kaverini sanoi että itse haluaisi kuulla, joten kerroin että itse asiassa juttu ei koske ketään työkaveriani vaan sun miestäsi.

Mä en enää ikinä haluaisi nähdä sellaista ystävää joka jätti jotain tuollaista kertomatta. Ymmärtäisin ehkä jotenkin jos olisi pitkittänyt kertomista sen vuoksi että minulla olisi ollut masennus juuri pahimmillaan...suojellakseen.(tai olisin ilmaissut etten haluaisi tietää jos..) Hieno mies, voi että.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mona Lisa
en kertoisi. olen ollut tuossa tilanteessa ainakin neljästi (vittu mitä mulkkuja mun kavereiden miehet onkaan, en siis edes ole mikään hyvännäköinen tms).
olen kertonut ja sain vihat päälleni, olen ollut kertomatta ja kaveri oli kuullut muuta kautta -> sain vihat päälleni, ja olen ollut kertomatta eikä kaveri tiedä ja kaikki ennallaan.

Mikä helvetti siinä on että naiset eivät malta olla työntämästä nokkaansa asioihin jotka eivät heille kuulu? Mikä helvetti? Oikeasti?

ÄLÄ KERRO KOSKA PAHENNAT VAIN ASIOITA

Näihin ketjuihin tulee aina näitä palstajeesuksia jotka sanovat että tottakai pitää kertoa. Nämä aivokääpiöt eivät tajua että pahentavat vaan asioita ja näiden jeesuksien omat miehetkin lähes TAKUUVARMASTI joskus vähintäänkin kännissä erehtyvät hiplaamaan tai pussaamaan jotain vierasta naista. Se ei ole merkki mistään suuremmasta ongelmasta vaan on ihan inhimillistä eikä kaada hyvää ja toimivaa parisuhdetta kunhan kukaan jeesus ei puutu asioihin.

Nää on oikeesti tosi vaikeita juttuja. Itse kyllä haluaisin ehdottomasti tietää jos mun mies tekisi noin.

Miksi en sitten itse ole kertonut, mitä tiedän? En tiedä. En ole varma, haluaisiko vaimo edes tietää miehensä touhuista. Joskus tuntuu, että täytyy hänen jotain aavistella, mutta ehkä ei kuitenkaan halua uskoa tai kohdata koko asiaa. Eihän se minun vikani olisi, jos ero tulisi ja lapset kärsisivät.. Silti se tuntuisi siltä, että minä sen aiheutin, koska siihen asti kaikki oli "hyvin", kunnes kerroin. Tosi paska tilanne, oikeasti.

[QUOTE="hoh";27723862]Näihin ketjuihin tulee aina näitä palstajeesuksia jotka sanovat että tottakai pitää kertoa. Nämä aivokääpiöt eivät tajua että pahentavat vaan asioita ja näiden jeesuksien omat miehetkin lähes TAKUUVARMASTI joskus vähintäänkin kännissä erehtyvät hiplaamaan tai pussaamaan jotain vierasta naista. Se ei ole merkki mistään suuremmasta ongelmasta vaan on ihan inhimillistä eikä kaada hyvää ja toimivaa parisuhdetta kunhan kukaan jeesus ei puutu asioihin.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa. KAIKKI miehet eivät niin tee. Aivan kuten KAIKKI naisetkaan eivät niin tee. Tosi monet tekevät, mutta ei kaikki.

[QUOTE="hoh";27723862]Näihin ketjuihin tulee aina näitä palstajeesuksia jotka sanovat että tottakai pitää kertoa. Nämä aivokääpiöt eivät tajua että pahentavat vaan asioita ja näiden jeesuksien omat miehetkin lähes TAKUUVARMASTI joskus vähintäänkin kännissä erehtyvät hiplaamaan tai pussaamaan jotain vierasta naista. Se ei ole merkki mistään suuremmasta ongelmasta vaan on ihan inhimillistä eikä kaada hyvää ja toimivaa parisuhdetta kunhan kukaan jeesus ei puutu asioihin.[/QUOTE] Jos takuuvarmasti ihan näin tekee niin voihan siitä kertoa sitten mulle, miksi se asia pahenisi jos se ei ole merkki mistään? :D Mun mielestä on vaan tosi törkeää salata tollasta ystävältä, eri asia jos joku tuttu vaan, mun mielestä. Kyllä ystäväni tietävät etten heitä voisi syyttää moisesta. :o

Mitä nokkansa työntämistä siinä on, että kertoo pettämisestä sille jolle se eniten kuuluu. Avioparille, miehelle ja vaimolleen. Se olisi nokkansa työntämistä jos alkaisit setvimään heidän välejä ja ilmaisemaan mielipiteitä heidän väliin. Kertominen on ainoastaan rehellistä ja reilua.
Harvoin mikään kännipusu avioliittoa kaataa, joten hyväkin jos puututaan jo noin viattomassa vaiheessa, eikä sitten kun kärjistyy pahemmaksi pettämiseksi. Ellei ystävä sitten itse olisi ilmaissut ettei missään nimessä haluaisi tietää. Et SINÄ ainakaan pahenna tilannetta olemalla rehellinen. Siinä ei ole mitään jeesustelemista, jos asian kertoo kuten se on. Sinuna jättäisin mielipiteet sanomatta jos kertoisit ja vain tukisit mikäli haluaisi puhua siitä. Oma häpeänsä jos laittaa sinut syylliseksi.

• Tykkää
Reactions: tiiru
muiden asioihin. Se mies ei muuta tehnyt kuin vihjaili sulle jotain. Ja se toinen nainen on voinut käydä tosi agressivisesti miehen kimppuun. Ihan kaikenlaista kotkottajaa tuolla on liikkeellä ja sopivalla tuulella mies lähtee hetkeksi mukaan. Ei missään nimessä ole eron paikka ja pahimmillaan sellaisen aiheutat. Mieti nyt tarkkaan seurauksia. Suht´ viattomasta pelleilystä voi jäädä lapsia ilman lähi-isää, vaimo yksinhuoltajaksi, joka vielä menettää pahimmassa tapauksessa lapsensa, kun on masentunut, koti menee jakoon. Siis oikeasti. Ei ole sinun asiasi sekaantua.

Ei kannata kertoa, itse olen ollut myös muutaman kerran vastaavanlaisissa tilanteissa.

Kerran kun rohkaisin itseni ja päätin kertoa kaverille, hän katkaisi minuun välit, kun oli saanut päähänsä, että minä olisin miestä vokotellut, vaikka asia oli päinvastoin (ilmeisesti mies oli kääntänyt asian toisinpäin).

Jos se mies tulee uudestaan hiplailemaan/ehdottelemaan niin sano napakasti että: lopeta.

Alkuperäinen kirjoittaja jätti-iso huoh;27723843:
mikä helvetti siinä on että naiset eivät malta olla työntämästä nokkaansa asioihin jotka eivät heille kuulu? Mikä helvetti? Oikeasti?

älä kerro koska pahennat vain asioita

juuri näin!!!!!!

Ensin juttelisin miehen kanssa, miksi hän noin käyttäytyi ja eikö hän esim. ajattele että voisin kertoa asiasta ystävälleni. Ennen asian paljastamista suoraan ystävälleni yrittäisin selvittää keskustelemalla "kestäisikö" hän tiedon, onko hänellä siitä minkäänlaista aavistusta yms.

Jos mun mies tekis tollasta noin räikeesti mun selän takana, ni haluaisin tietää. En haluaisi olla se vaimo, jota kaikki tutut ja puoli tutut surkuttelee "toikaan raukka ei yhtään tiiä, mitä mies selän takana puuhaa". Jotenkin kokisin, että mies pitää mua vaan pellenä ja nolaa kaikkien ihmisten edessä...

Mä ehdottomasti kertoisin mun hyville ystäville heti ja tiedän, etten heiltä sais paskaa niskaani. Hiukan vieraammalta voisin ensin jotenkin vaivihkaa udella, että haluisko ylipäänsä asiasta tietää. Sillon homma ois vähän riskialttiimpaa, mutta jos siinä kaverin menettäisin, ni eipä hän kyllä sen arvonenkaan ois. Lähimmistä kavereista tiiän, et he haluisivat asiasta kuulla. Elleivät haluais, ni yrittäisin jotenkin elää "salaisuuteni" kanssa...

Yhteistyössä