Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Alustuksena:
Miehelläni on kaksi sisarusta. Aikuisia ovat kaikki tai ainakin pitäisi olla =)
Meidän perhe on aina ollut mieheni vanhemmille se HUONOIMMASTA HUONOIN.
Meidän lapsista ei olla YHTÄÄN kiinnostuneita jne...

Nyt saimme tietää, että miehen vanhemmat ei olisi halunnut ostaa meille edes joululahjoja. PALAUTANKO NE? Päätimme, että tästä lähtien ei olla missään tekemisissä. Oli hauska huomata, kuinka toinen sisko on edessä niin mukavaa ja takana täys paska! Toinen on aina inhottava meille. Onpa ainakin hyvät kummit lapsillamme!!!!

Onkohan tämmöiseen käytökseen jokin syy? Joku muinainen väärinkäsitys, väärinymmärrys, loukkaantuminen tai muu hömppä joka on saanut liian suuret mittasuhteet ajan kanssa?
jos ei, niin sittenhän asialle ei voi mitään tehdä. Mutta jos syy tiedetään, niin ehkä edes lasten takia voisi yrittää keskustella asiasta tai saada hommaan jotain järjellistä tolkkua. Eivätkö isovanhemmat itse ymmärrä kuinka eriarvoisesti lapsenlapsiaan kohtelevat?!

EI ymmärrä. Tehtiin miehen äidille äitienpäivälahjaksi tyynyliina jossa meidän lapsien kädet. Ekana sanoi "tähän vois laittaa XXXX kädetkin. Mieheni on ollut pienestä asti huonoin.. En viitsi tässä sen paremmin eritellä. Jospa syy on se että mieheni oli vahinko ja kärsii siitä koko elämänsä =(

Minä taidan olla sen verran tiukkalinjainen, että en olisi sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, jotka aiheuttavat toimillaan mielipahaa. Kaikkein vähiten hyväksyisin sitä lähisukulaisilta. Lahjoja en palauttaisi, mutta antaisin näiden ihmisten olla ja elelisin omaa elämääni heistä piittaamatta.

mulla ollut anopin kanssa aina todella läheiset välit, ikinä en häntä ole loukannut tai hänestä mitään pahaa sanaa sanonut, nyt jostain kumman syystä anoppi ei enään minulle soittele ja jos tavataan sattumalta kaupassa, niin hän puhuu vain miehelleni ja lapsillemme.. en ymmärrä mikä hänen on yhtäkkiä tullut...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö kellään mitään sanottavaa? =(

Tuolla jo aiemmin mielipiteeni ilmaisin. Haluatko olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa tai miksi pitäisi olla ? Minusta sukulaisuus ei siihen velvoita millään muotoa.

Yhteistyössä