Mitä tekisit tilanteessani? Olen rakastunut "väärään" mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noora-Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noora-Maria

Vieras
Tai siis näin ei pitänyt käydä, mutta niin vain kävi.

Mies on tuomittu aiemmin väkivaltarokoksesta ja vielä tosi "ikävästä" sellaisesta ja hän on tuomionsa jo kärsinyt, mutta silti mietityttää lähtisinkö suhteeseen vai en...haluaisin kyllä mutta jotenkin hirvittää silti. Minulla on yksi alle kouluikäinen lapsi, miehellä ei lapsia ole.

Voi..kaikki siis kannattaa että en edes harkitse asiaa pidemmälle :(

Miksi tässä pitikin käydä näin...mies on aivan ihana ja mukava ja ja...mutta..se on se mutta silti tässä...

Alkuperäinen kirjoittaja älä ole epätoivoinen yh:
En olisi minkään laisessa suhteessa tuollaisen miehen kanssa, en ystävyyssuhteessa enkä rakkaussuhteessa!!!

Peesi.

Tässäkö on taas kehitteillä tulevaisuuden kauhutarina lapselle. Täytyy olla tyhmä jos ei näe muuta vaihtoehtoa.

Päätä nyt pitää taukoa asiasta vaikka juhannukseen asti ja katso sitten asiaa uudestaan. Jos kyseessä on tosi rakkaus niin se kestää tuonne asti ja pystyt (tai pystytte) kyllä odottamaan, jos taas on ohimenevämpi juttu niin sen pitäisi selvitä tuohon mennessä.

Minä olin aivan toivottoman ihastunut toiseen mieheen ja harkitsin jo eroa omasta miehestäni, mutta tein itseni kanssa puolen vuoden diilin jonka aikana ihastus ehti haihtua ja jälkeenpäin ihmettelen mitä edes näin siinä ihmisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eikö kukaan usko, että ihminen voi muuttua ja parantaa tapansa? Vai voiko niin oikeassa elämässä edes käydä? Ja onhan mies kyllä tuomionsa istunut jo...

Minä uskon ,että ihminen voi muuttua. Tosin siihen tarvitaan selkärankaa ja sitä ei monilta löydy.
Oliko kauankin linnas?

Eikö kukaan usko, että ihminen voi muuttua ja parantaa tapansa? Vai voiko niin oikeassa elämässä edes käydä? Ja onhan mies kyllä tuomionsa istunut jo...

Istumallako se luonne muuttuu, älä nyt ole niin helvetin tyhmä ja sokea.

Jos ihminen on tuomittu väkivaltarikoksesta, hän on mitä todennäköisin rikoksenuusija. Joten ei, en usko, että sellainen ihminen voi muuttua.

Herkkyys väkivallan tekoihin ei lähde ihmisestä pelkästään lukkojen takana istumalla vaan siihen vaaditaan paljon työtä. Todennäköisesti tuolla miehellä on jotain tunne-elämän ongelmia kun on pystynyt tekemään toiselle pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sannia:

Minä uskon ,että ihminen voi muuttua. Tosin siihen tarvitaan selkärankaa ja sitä ei monilta löydy.
Oliko kauankin linnas?

Reilun vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus:
Herkkyys väkivallan tekoihin ei lähde ihmisestä pelkästään lukkojen takana istumalla vaan siihen vaaditaan paljon työtä. Todennäköisesti tuolla miehellä on jotain tunne-elämän ongelmia kun on pystynyt tekemään toiselle pahaa.

Ainakin todella huono lapsuus hänellä on ollut. Alkoholismia ja väkivaltaa ollut perheessä lapsena.

Väkivaltasuus ei katoa mihinkään. Vain pitkällä lääkärihoidolla voisi parantua eivät kaikki sittenkään. Hankkiudu hyvä ystävä eroon, kyllä maailmassa ihania miehiä löytyy , ihan varmasti sinullekin oma, joka ei hakkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Noora-Maria:
Tai siis näin ei pitänyt käydä, mutta niin vain kävi.

Mies on tuomittu aiemmin väkivaltarokoksesta ja vielä tosi "ikävästä" sellaisesta ja hän on tuomionsa jo kärsinyt, mutta silti mietityttää lähtisinkö suhteeseen vai en...haluaisin kyllä mutta jotenkin hirvittää silti. Minulla on yksi alle kouluikäinen lapsi, miehellä ei lapsia ole.

Näitä naisia on palsta pullollaan. Kohta sitten tullaan mankumaan tänne, kun kävi niin ja niin sen kanssa.

Nyt olisi tilaisuus kerrankin tehdä oikea valinta! Nuo tyypit EI KOSKAAN MUUTU ellei tule uskoon.

Yhteistyössä