mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miehen existä:isäviikonloppuina lapsen äiti tuo ja hakee lapsen,ensinnäkin se kuskaa mukanaan tänne miehen toisenkin exän(he siis keskenään kavereita)lähestulkoon joka ikinen kerta,kävelee ovista sisään kuin kotiinsa,tuo tietokoneita,autoja miehen korjattavaks(on tietty kysyny eka voiko mies ne katsoo ja täähän suostuu),kysynyt kerran onko meillä ylimäärästä keitintä ja mieshän meni ja anto mun keittimen minkä olin laittanut säilöön jos vaikka tuo keitin joka nyt on hajoo...musta on t5osi kiusallista ja epämiellyttävää tommonen!mies suuttuu kun asiasta sanonut et se vois vaik hakee sen lapsen ni ei tarvi exien juosta mun kotona.oisko teistä tällänen ok?mitä tekisitte?mies ei aio tehdä ilmeisesti mitään...

Sinulla on sananvalta omassa kodissaan.Jos et exiä halua ovestanne sisään.Aja ne pihalle.Ei ukkos yksin päätä tulevatko he sisään vai ei.Ja kun miehes ei sano ei exille,silloin hänellä tunteita niitä kohtaan.Eikä sinun tunteistasi välitä tippaakaan.

No ei varmasti ole mukavaa. Sun täytyy vääntää rautalangasta miehellesi, että tilanne on susta epämukava, ja ehdottaa vaikka sitä vuoroviemistä. Vaikea on opittua kaavaa kuitenkaan muuttaa, ainakaan ilman riitaa, varsinkin kun miehesi mielestä on ok auttaa ja antaa exän olla läsnä.

miehesi olisi aika laittaa asiat tärkeysjärjystykseen ja miettiä, että kumman naisen toiveet ovat tärkeämmät, sinun vai ex:n!

itse en myöskään jaksaisi tuollaista katsoa.

Meillä ei miehen exällä ole mitään asiaa sisälle. (Tämä exä ei tosin itse sietänyt edes sitä, että odotin heidän kerrostalonsa ulkopuolella autossa...). Eipä tunnu miehesi sinun tunteistasi paljoa piittaavan, oli syy sitten mikä tahansa. Meillä oli alussa exän miellyttämistä siksi, että mies pelkäsi exän kohtauksia.

taidan olla outo mutta musta tossa ei ole mitaan kummallista. paitsi tietty tuo etta tulee kuin kotiinsa, mutta muuten olisit tyytyvainen etta miehes osaa olla sovussa exansa kanssa. kyllahan vanhempien (teidan kaikkien) valit lapseen vaikuttaa kuitenkin niin paljon ja antaa vahan mallia tulevaisuuteen etta kuinka ihmissuhteista pidetaan huolta. erotessa kun kaikki tuppaa katkeroitumaan ja yhtakkia entisesta rakkaasta tuleekin suuri mul**u ja vihamies, kyllahan nyt aikuisten ihmisten pitais osata sovussa erota ja asioista sopia varsinkin jos yhteisia pienia lapsia. btw. jos teille tulee ero niin eiko ole mukava tietaa etta miehes on fiksua sorttia (ilmeisesti) ja pystytte sovussa hoiteleen lapsenhoidot ym. =)

en viittis mitään vihavälejäkään hommata että käskisin ne pihalle täältä.mä oon sitä mieltä että miehen pitäs niille kyl kertoo että täällä asuu muitakin kun se eikä tollain voi sisälle talsia...ilmeisesti niin kuitenkaan ei oo tapahtumassa...

ei siinä mitään että sovussa ovat hyvä niin,mutta vois homma toimia toisinkin,on todellakin kiusallista että niitä exiä tulee kaksin kappalein,kun toisella oikeestaan mitään tekemistä täällä.sen ymmärtäisin jos lapsen äiti tois lapsen(sekin kyl jo niin iso että osais ihan itse pihalta sisälle tulla)mut et tarvii e toinenkin kuskata mukana,eikä edes oveen viitsi koputtaa...

Yhteistyössä