V
"vieras"
Vieras
Siskoni on sairas ja hänellä elinaikaa ehkä 2 ehkä 6 kuukautta. Olen siskoni kanssa todella läheinen. Haluan viettää jäljellä olevaa aikaa siskoni kanssa. Olen sanonut miehellekin, että sisko on meillä tämän joulun. Hänelle sopii tämä asiaa mainiosti. Tieto tuli myös sekä äidilleni että anoppille. Äiti on halukas myös tulla meille mikä sopii meille. Anoppi taas sitä mieltä, että kaikkien hänen lasten lastenlasten täytyy olla heillä jouluna. Hän ei halua tulla meille. Lapset haluavat olla kotona serkkujen ja tätinsä kanssa.
Nyt anoppi lähettelee koko ajan viestejä miten kehtasin pilata hänen joulu. Mies on keskustellut hänen kanssa, mutta ihan turhaa. En edes vastaile hänen soittoihin ja viesteihin, mies vastaa jos haluaa.
Missään vaiheessa ei olla kielletty lapsia menemästä sinne ja hän on tervetullut meille. Valitettavasti haluan aikaa siskoni kanssa. Olen työelämässä ja yritän kaikin tavoin helpottaa siskoni oloa. Enkä ymmärrä sitä miten toinen ihminen vähentelee toisten sairautta, tässä tapauksessa anoppi.
Miten te olisitte tehneet tälläisessa tilanteessa?
Nyt anoppi lähettelee koko ajan viestejä miten kehtasin pilata hänen joulu. Mies on keskustellut hänen kanssa, mutta ihan turhaa. En edes vastaile hänen soittoihin ja viesteihin, mies vastaa jos haluaa.
Missään vaiheessa ei olla kielletty lapsia menemästä sinne ja hän on tervetullut meille. Valitettavasti haluan aikaa siskoni kanssa. Olen työelämässä ja yritän kaikin tavoin helpottaa siskoni oloa. Enkä ymmärrä sitä miten toinen ihminen vähentelee toisten sairautta, tässä tapauksessa anoppi.
Miten te olisitte tehneet tälläisessa tilanteessa?