Kyseessä miehen mummo, 62vuotias yksinasuva työtön ihminen.. asunut jo monen monituista vuotta yksinään ja työttömyyttäkin on kestänyt jo aika monta vuotta.. ystäviä ei ole ja sukulaisiaan näkee kerran viikossa-kahdessa.. välillä useammin.. loppusyksystä hän alkoi kuulemaan pelottavia ääniä asuntonsa naapurista.. uhkasivat kuulemma tappaa yms.. mummo vaihtoi asuntoa joulukuussa ja nyt uudenkin asunnon naapurit uhkailevat.. mies kävi siellä tänään eikä kuullut mitään kun mummo sanoi taas kuulevansa kovaa puhetta.. mummo tulee luultavasti meille yöksi tänään..
Mitä tässä pitäisi tehdä? mä olen nähnyt tuota mummoa ehkä sellaset 20 kertaa 6½ vuoden aikana.. eikä mieskään ole kovin läheisissä väleissä.. miehen äiti on itse valmista tavaraa terapiaan, joten hänestä ei hirveästi apua ole.. ainoa selväjärkinen lähiomainen on miehen eno.. mies on nyt soittamassa hänelle.. mutta mitä hittoa tällasessa voi tehdä? Pitäiskö mummo passittaa poliisille vai lääkäriin? vapaaehtoisesti se tuskin lääkärille menisi..
Mitä tässä pitäisi tehdä? mä olen nähnyt tuota mummoa ehkä sellaset 20 kertaa 6½ vuoden aikana.. eikä mieskään ole kovin läheisissä väleissä.. miehen äiti on itse valmista tavaraa terapiaan, joten hänestä ei hirveästi apua ole.. ainoa selväjärkinen lähiomainen on miehen eno.. mies on nyt soittamassa hänelle.. mutta mitä hittoa tällasessa voi tehdä? Pitäiskö mummo passittaa poliisille vai lääkäriin? vapaaehtoisesti se tuskin lääkärille menisi..