V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Sanoisin kaverin puolisolle.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Sanoisin kaverin puolisolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Sanoisin kaverin puolisolle.
No on siinäkin kavereita...Oikein tosi ystäviä.
Minä ainakin kertoisin kaverille tietäväni asiasta ja antaisin kaverin tehdä omat päätöksensä.Tosin tämmöstä tilannetta tuskin tulisi että kaveri ei olisi itse asiasta minulle avautunut...
Jos kaveri olisi vain ei niin läheinen kaveri niin sitten antaisin asian olla.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Sanoisin kaverin puolisolle.
No on siinäkin kavereita...Oikein tosi ystäviä.
Minä ainakin kertoisin kaverille tietäväni asiasta ja antaisin kaverin tehdä omat päätöksensä.Tosin tämmöstä tilannetta tuskin tulisi että kaveri ei olisi itse asiasta minulle avautunut...
Jos kaveri olisi vain ei niin läheinen kaveri niin sitten antaisin asian olla.
Onko se tosiystävyyttä, että ei välitä? Mun mielestä avioliitot menee ystävyyden edelle. Siinävaiheessa jos minun ystäväni pettää, en koe tarvetta olla hänelle lojaali, vaan hänen puolisolleen, joka on tullut petetyksi.
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Sanoisin kaverin puolisolle.
No on siinäkin kavereita...Oikein tosi ystäviä.
Minä ainakin kertoisin kaverille tietäväni asiasta ja antaisin kaverin tehdä omat päätöksensä.Tosin tämmöstä tilannetta tuskin tulisi että kaveri ei olisi itse asiasta minulle avautunut...
Jos kaveri olisi vain ei niin läheinen kaveri niin sitten antaisin asian olla.
Onko se tosiystävyyttä, että ei välitä? Mun mielestä avioliitot menee ystävyyden edelle. Siinävaiheessa jos minun ystäväni pettää, en koe tarvetta olla hänelle lojaali, vaan hänen puolisolleen, joka on tullut petetyksi.
Kyllä mun oikeat tosi ystävät on mulle tärkeämpiä kuin heidän avioliitot noin kärjistetysti sanottuna!! he kaikki on kuuluneet mun elämään vuosikausia ennen kuin näitä miehiään ovat edes tavanneet, en todellakaan voisi heidän luottamustaan pettää laulamalle miehilleen tollaisia....
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä peesaan pahaa silmää. mä en ala suojelemaan ystävää joka satuttaa toisia noin.
Alkuperäinen kirjoittaja diipa:mulla ei ole PahaSilmän ja Nöppösen kaltaisia ystäviä. Tai eiväthän he varmaan osaa ystäviä edes ollakaan, tekopyhiä moralisteja vaan. Jos avioliitot teillä menee kaikkien edelle, niin antakaa sit saakeli edes olla niiden, ettekä mene härkkii toisten asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja diipa:mikä kaverin suhteessa on pettämistä? Seksin harrastaminen muiden kuin puolison kanssa, kun ei läheskään aina sitä ole. Ja yleensä ns. vapaasta suhteesta ei kaikille kavereille puhuta, vaan hyville ystäville.
Alkuperäinen kirjoittaja diipa:mulla ei ole PahaSilmän ja Nöppösen kaltaisia ystäviä. Tai eiväthän he varmaan osaa ystäviä edes ollakaan, tekopyhiä moralisteja vaan. Jos avioliitot teillä menee kaikkien edelle, niin antakaa sit saakeli edes olla niiden, ettekä mene härkkii toisten asioita.