Mitä tekisit jos miehesi ottaisi omin luvin rahaa (100 euroa vaikka) sinulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miumiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23493008:
No ehkä ohimennen tuumaisin vain että olitko jonnekin tarvinnut rahaa, en jaksaisi nostaa kolmatta maailmansotaa yhden vaivasen 100e takia.
Ehkä miehellä oli joku lasku joka oli nyt pakko maksaa ja ajatteli maksella sen heti takaisin sinulle kun pystyy

Jos on tuollainen tilanne, niin 100 € ei ole mikään vaivainen vaan iso raha. Siis jos on niin persaukinen ettei saa laskuakaan maksettua ilman, että salaa ottaa toiselta satkun...

Jos mies ottaisi mun lompakosta tai jostain kirjekuoresta rahaa, niin se sanoisi mulle. Joskus/usein kysyykin että onko sulla 20 €, 50 € tms ja jos on niin annan hänelle. Ja sama päinvastoin. Jos hän kuitenkin ottaisi rahaa sanomatta mitään, kieltäisi ottaneensa, suuttuisi kun kyselen jne niin se olisi jotain tosi outoa.

Outo meininki sellainen, että ollaan uusperhe, muttei kuitenkaan olla yhtään perhe (me tosin ei olla uusperhe :) ).

peesi,meillä ei kumpikaan "pölli" toisen rahoja ilman lupaa..paitsi me ollaan uusperhe ja ihan oikea perhe siitäkin huolimatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23493008:
No ehkä ohimennen tuumaisin vain että olitko jonnekin tarvinnut rahaa, en jaksaisi nostaa kolmatta maailmansotaa yhden vaivasen 100e takia.
Ehkä miehellä oli joku lasku joka oli nyt pakko maksaa ja ajatteli maksella sen heti takaisin sinulle kun pystyy,
ei mellä joka euroa noin pilkulleen laskeskella vaikka uusperhe olemmekin ;)

Täh? Ei mulle ainakaan 100 euroa ole ihan pikku raha... eri asia, jos kyseessä 5-20 euroa.

Suuttusin helvetisti,toisen tietämättä ei rahoja puolisolta viedä.:|
Kyllä miehes olis pitäny siulta kysyä ja puhua rahoista.
Meillä ei tuollaista tapahtuisi,molemmilla on kyllä omat tilit ja rahoja siirellään jos toinen tarviaa rahaa,muttei toisen rahoja oteta kysymättä ja keskustelematta.

[QUOTE="vieras";23492960]Eihän mies käytä sun korttia muualla kuin automaatilla? Kassa saa nimittäin ottaa mieheltä sun kortin pois jos hän käyttää sitä kaupassa, ja joudut maksamaan poisottopalkkion :attn:[/QUOTE]

Siis miten niin? Jos kassalla on pääte johon ite lykätään kortti ja sulla on tunnusluku jonka sinne naputtelet, ei kai kassa voi ottaa korttia pois? Ei kassa oo koskaan mun korttiani tarkistanu noissa tilanteissa. Kai mäkin voin antaa korttini miehelle mukaan kaupareissulle ja hän voi sillä maksaa.

Meillä on yhteiset rahat, että ei olisi mitään väliä. Luotetaan myös siihen, että osaamme molemmat järkeillä rahankäytön kanssa. Mistä muuten tiedät, että mies on ollut asialla? Voihan kyseessä olla mikä vaan härö väärinkäsitys tai joku muu on voinut olla asialla. Ihan hyvin voi olla lapsikin asialla.

Kysyin jokaiselta erikseen onko ottanut.Tytöt olivat todella sen näköisiä että eivät .Ja ovat niin kovasti odottaneet pääsyä tallinnaan juuri noilla rahoilla.
Mies taas suuttui silmittömästi ja uhkaili avio-erolla.

Alkuperäinen kirjoittaja siis häh??;23493185:
Siis miten niin? Jos kassalla on pääte johon ite lykätään kortti ja sulla on tunnusluku jonka sinne naputtelet, ei kai kassa voi ottaa korttia pois? Ei kassa oo koskaan mun korttiani tarkistanu noissa tilanteissa. Kai mäkin voin antaa korttini miehelle mukaan kaupareissulle ja hän voi sillä maksaa.

Suoraan korttisopimuksesta

"Korttia ja siihen liittyvää henkilökohtaista tunnuslukua saa käyttää vain
kortinhaltija, jolle kortti on luovutettu tilinomistajan ja pankin välisellä sopimuksella"

On kyllä todella törkeää, jos miehesi tietää, että rahat olivat tyttöjen reissuun. ja muutenkin, jos mieheni laatikossa olisi kuori täynnä rahaa, en kehtaisi siitä mitään kysymättä ottaa, kun saattavat olla johonkin tärkeään. Puhumattakaan siitä, että kyseessä on 100e o.o Ja vielä voisi ihmetellä, eikö miehellä kuun tässä vaiheessa ole yhtää omaa rahaa..?

Kysyin jokaiselta erikseen onko ottanut.Tytöt olivat todella sen näköisiä että eivät .Ja ovat niin kovasti odottaneet pääsyä tallinnaan juuri noilla rahoilla.
Mies taas suuttui silmittömästi ja uhkaili avio-erolla.

Sano sille että saa sen avioeronsa ja maksaa sen tyttöjesi 100e takaisin.

Juu ja syyttömäthän alkaa soittelemaan äidilleen ja uhkailemaan vaimoaan avioerolla. Jos mies ei olisi rahoja ottanut niin luulisi että hän olisi niin asiallisesti ilmaissut ja sitten ap:n kanssa yhdessä miettinyt missä rahat voisivat olla. Kai miehellekin olisi tärkeää että ap: tytöt pääsevät matkallensa, varsinkin kun itse ovat vaivaa rahojensa eteen nähneet.

Mä olen niin herkkä rahapussini ja tilini (yms rahojeni) suhteen että suuttusin tosi paljon, jos mieheni niihin kajoaisi ilman lupaa. Tämä on jäänyt entisestä suhteesta, jossa mies aina tyhjensi tilit ja lompakot örvellyksiinsä.
Ei ole rehellistä touhua, jos ei asiasta ole yhteisesti sovittu.

Yritätkö sä nyt vielä saada palstalaisilta siunausta erolle? Vai odotatko, että sulle sanottais "voisin, ei oo paha juttu"? Teillähän oli suurempiakin ongelmia kuin rahan ottaminen, etkös sä ole sama joka aiemmin kertoili "ihanasta" miehestään täällä? Ainakin tuo rahanviemisjuttu on sama. Etkö jo päättänyt ottaa eron, tulitko nyt katumapäälle?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1945187-olisitko-enaa-miehen-kanssa-jos-han/

Niin siis oletko tän ketjun ap? Jos olet, vastaan että jätä se mies ja pian! Eihän tuo ole mikään kunnon parisuhde!

Yhteistyössä