M
Meillä
Vieras
ei ole kummankaan omia rahoja, omat tilit kylläkin. Jos olis ottanut, niin varmaan tarpeeseen. Tosin olis varmaan soittanut tai laittanut tekstiviestin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23493008:No ehkä ohimennen tuumaisin vain että olitko jonnekin tarvinnut rahaa, en jaksaisi nostaa kolmatta maailmansotaa yhden vaivasen 100e takia.
Ehkä miehellä oli joku lasku joka oli nyt pakko maksaa ja ajatteli maksella sen heti takaisin sinulle kun pystyy
Jos mies ottaisi mun lompakosta tai jostain kirjekuoresta rahaa, niin se sanoisi mulle. Joskus/usein kysyykin että onko sulla 20 , 50 tms ja jos on niin annan hänelle. Ja sama päinvastoin. Jos hän kuitenkin ottaisi rahaa sanomatta mitään, kieltäisi ottaneensa, suuttuisi kun kyselen jne niin se olisi jotain tosi outoa.
Outo meininki sellainen, että ollaan uusperhe, muttei kuitenkaan olla yhtään perhe (me tosin ei olla uusperhe).
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23493008:No ehkä ohimennen tuumaisin vain että olitko jonnekin tarvinnut rahaa, en jaksaisi nostaa kolmatta maailmansotaa yhden vaivasen 100e takia.
Ehkä miehellä oli joku lasku joka oli nyt pakko maksaa ja ajatteli maksella sen heti takaisin sinulle kun pystyy,
ei mellä joka euroa noin pilkulleen laskeskella vaikka uusperhe olemmekin![]()
Meillä on yhteiset rahat, että ei olisi mitään väliä. Luotetaan myös siihen, että osaamme molemmat järkeillä rahankäytön kanssa. Mistä muuten tiedät, että mies on ollut asialla? Voihan kyseessä olla mikä vaan härö väärinkäsitys tai joku muu on voinut olla asialla. Ihan hyvin voi olla lapsikin asialla.
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh??;23493185:Siis miten niin? Jos kassalla on pääte johon ite lykätään kortti ja sulla on tunnusluku jonka sinne naputtelet, ei kai kassa voi ottaa korttia pois? Ei kassa oo koskaan mun korttiani tarkistanu noissa tilanteissa. Kai mäkin voin antaa korttini miehelle mukaan kaupareissulle ja hän voi sillä maksaa.
Kysyin jokaiselta erikseen onko ottanut.Tytöt olivat todella sen näköisiä että eivät .Ja ovat niin kovasti odottaneet pääsyä tallinnaan juuri noilla rahoilla.
Mies taas suuttui silmittömästi ja uhkaili avio-erolla.