Mitä tekisit, jos miehesi joutuisi istumaan vuosiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tilanne olisi seuraava:
Keskellä yötä joku murtautuisi asuntoonne ja siitä lapsesi huoneeseen, miehesi ja sinä heräisitte ääniin talossa ja miehesi löytäisi tämän murtautujan uhkaamassa lastasi. Hiippari pyrkisi pakoon yllätettynä, miehesi säntäisi raivoissaan estämään pakoa ja sinä juoksisit soittamaan poliisit ja olisit pienimuotoisessa shokissa. Tilanne raukeaisi siihen, että miehesi kamppailee murtautujan kanssa aiheuttaen vahingossa tämän kuoleman. Siitä luonnollisesti seurauksena armoton vaikkapa 6vuoden vankeustuomio.

Mitä tekisit, miltä sinusta tuntuisi?

Joo, cothis katsoi äljäkkeensä kanssa lehvan moisella aiheella ja olisi itse ylpeä miehestä joka suojeli perhettään ja odottaisi tämän takaisin kotiin.

Taisit katsoa saman leffan ku mie muutama viikko sitten :D Eipä ollu kovin kummonen leffa lopulta.

Mut itse kysymykseen. Kiltisti odottelisin miestäni kotio
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
hyvä!
sopiva olis 1 päivä vankeutta jos semmonen on pakko antaa. :whistle: palkinto sille olisi pitäny antaa et raivaa tommosia pois.

Hitsit ku tuo kaveri ei oo nyt töis, etten voi siltä tarkistaa.... Jos oikeen muistan niin kaveri sano et se sai tuomion vaan pahoinpitelystä. Jotain sakkoja tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mies menis sitten linnaan, mie hommaisin siksi aikaa miehen joka elättäis ja panis, ja sitten aikanaan mies takas kotiin.

Entä jos moinen ei miehelle sopisi? Vaan kävisit panemassa sitä perhetapaamisissa ja menisit töihin :whistle:

no eihän sen tarvis tietää.
nyt olen sinkku enkä käy töissä mutta mulla on 2 varakasta miespuolista ystävää jotka pitävät huolen tarpeistani (niin fyysisistä kuin materiasta) ja lomamatkoistani :D

nyt olen sinkku enkä käy töissä mutta mulla on 2 varakasta miespuolista ystävää jotka pitävät huolen tarpeistani (niin fyysisistä kuin materiasta) ja lomamatkoistani :D

Mikäs siinä, kyllä mullekin kelpais jos ei miestä ois ;)

Mikäs siinä, kyllä mullekin kelpais jos ei miestä ois ;)

juu suosittelen kyllä,,ihan näppärää :D

Mie "tyydyn" kyllä ihan tähän, että on tuo äljäke.. mutta onhan se mielenkiintoista katsottavaa, kun toinen saa kaikenlaista kivaa toosalla. Vakipokia, jotka kustantaa kaikenlaista ja käyttää shoppailemassa omilla rahoillaan sun muuta :D

Mie "tyydyn" kyllä ihan tähän, että on tuo äljäke.. mutta onhan se mielenkiintoista katsottavaa, kun toinen saa kaikenlaista kivaa toosalla. Vakipokia, jotka kustantaa kaikenlaista ja käyttää shoppailemassa omilla rahoillaan sun muuta :D

no oon mä saannut kuulla kaikenlaista ikävää kommenttia kavereilta,,liekö osittain kateellisuutta kun ei saa kaikkea mitä haluaa..? mene ja tiedä.
mut oon aatellut että tää on meidän yhteinen päätös ja kun molemmilla on "suhteessa" kivaa niin miks ei.
välillä sitä aattelee että ois kiva kun ois "oma mies" mut en oo vielä valmis,,ehkä joskus :)

no oon mä saannut kuulla kaikenlaista ikävää kommenttia kavereilta,,liekö osittain kateellisuutta kun ei saa kaikkea mitä haluaa..? mene ja tiedä.
mut oon aatellut että tää on meidän yhteinen päätös ja kun molemmilla on "suhteessa" kivaa niin miks ei.
välillä sitä aattelee että ois kiva kun ois "oma mies" mut en oo vielä valmis,,ehkä joskus :)

:laugh: :laugh: :laugh:
Anteeksi, mie mietin vaan itse monet kerrat miten onnistuisin ujuttamaan itsellenikin tuliaisia tuotavaksi muilta :D Jonkinlaista kateellisuutta varmasti ainakin, sitä en epäile. Mulla kaveri oli huora, kunnes löysi itselleen miehen jonka kanssa olla, mutta vähänkö ku sille osteltiin jotain monen sadan eurosen saappaita sun muuta.. :kieh: :D En ollut yhtään kade :saint:

Odottaisin.

Ja muutes ihan oikeassa elämässä ei kyllä olisi niin pitkä tuomio (jees - ai nou, ettet sitä kysynyt mutta silti ).
Yhden ystäväni isä joutui tappeluun miehen kanssa kotonaan ja tappelun seurauksena mies kuoli. Isä oli ehtiny soittaa hätäpuhelun ja sinne oli siis tilanne taltioitunut.
Olikohan se tuomio sitten kuoleman tuottamus, tai jotain.

Tilanne olisi seuraava:
Keskellä yötä joku murtautuisi asuntoonne ja siitä lapsesi huoneeseen, miehesi ja sinä heräisitte ääniin talossa ja miehesi löytäisi tämän murtautujan uhkaamassa lastasi. Hiippari pyrkisi pakoon yllätettynä, miehesi säntäisi raivoissaan estämään pakoa ja sinä juoksisit soittamaan poliisit ja olisit pienimuotoisessa shokissa. Tilanne raukeaisi siihen, että miehesi kamppailee murtautujan kanssa aiheuttaen vahingossa tämän kuoleman. Siitä luonnollisesti seurauksena armoton vaikkapa 6vuoden vankeustuomio.

Mitä tekisit, miltä sinusta tuntuisi?

Joo, cothis katsoi äljäkkeensä kanssa lehvan moisella aiheella ja olisi itse ylpeä miehestä joka suojeli perhettään ja odottaisi tämän takaisin kotiin.

hankkiutuisin eroon

Yhteistyössä