Mitä tekisit jos löytäsit puolisosi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea pitää kysellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se olisi oikeasti jo sen verran sairasta, että en pääsisi siitä yli.

Ja sama on jos vaikka kaverin lapsia (siis toki aikuisia!)... Ei pystyisi vaan sulattamaan vaikka muuten se nyt ei ole kauhean kummallista jos aikuinen mies nai aikuista, itseään tuplasti vanhempaa, tai aikuista, itseään tuplasti nuorempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Sulle on varmaan käynyt näin, kerta kyselet.
Siis oikeesti niin kuvottava kysymys

Ei ole käynyt. Mun mies on 3-kymppinen ja äitini 6-kymppinen, joten sen puolesta olisi jo jotenkin mautonta. Mutta jos mulla olisi reilusti itseäni vanhempi puoliso ja äiti, joka olisi saanut minut nuorena, ei ikäeroa välttämättä olisi juurikaan. Ällöttävä ajatus se silti olisi, mutta kaikenlaisia ihmissuhdekoukeroita täältäkin saa lukea. Uskon, että tälläinen kuvio olisi joissakin perheissä ihan mahdollinen.

No voi apua! Pyörtyisin ekana.
Sitten soittaisin valkotakkiset tuomaan pakkopaitaa, koska mieheni ois seonnut.
Tiedän sen, koska se pitää mun äitiä ihan pimahtaneena.

Välit poikki kaikkiin, myös niihin valkotakkisiin jotka piipahtivat :D

Alkuperäinen kirjoittaja taka-taina:
Hyvä se olisi. Se kertoisi minulle, että kelpaan miehelleni vielä silloinkin kun olen vanhempi. Voisin itsekin panna appiukkoa ja anoppia.

Tämähän oli provo? Oikeastiko muka voisit harrastaa seksiä sekä anopin että appiukon kanssa? Sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Hyvä se olisi. Se kertoisi minulle, että kelpaan miehelleni vielä silloinkin kun olen vanhempi. Voisin itsekin panna appiukkoa ja anoppia.

Tämähän oli provo? Oikeastiko muka voisit harrastaa seksiä sekä anopin että appiukon kanssa? Sairasta.

Et nyt jaksaisi joka provoon tarttua...

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh.:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:

Et nyt jaksaisi joka provoon tarttua...

Kukaan kuullut sarkasmista...

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
En taitaisi olla enää väleissä kumpaankaan ja muuttaisin toiseen maahan.

Kutakuinkin näin. :x

Peesi. Eihän siinä muu auttas..

Näin meilläkin juuh.
Vaikka mieheni ja äitini onkin saman ikäisiä niin silti.. Oksettaa ajatuskin

Yhteistyössä