K
kaikkea pitää kysellä
Vieras
harrastamassa seksiä sinun äitisi/isäsi kanssa? Jättäisitkö miehesi/vaimosi tälläisen jälkeen? Jos et, miten pystyisit antamaan anteeksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat::x Noh. Menis kyllä välit molempiin ja oksentaisin aivan varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:En taitaisi olla enää väleissä kumpaankaan ja muuttaisin toiseen maahan.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:En taitaisi olla enää väleissä kumpaankaan ja muuttaisin toiseen maahan.
Kutakuinkin näin. :x
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Sulle on varmaan käynyt näin, kerta kyselet.
Siis oikeesti niin kuvottava kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Välit poikki kaikkiin, myös niihin valkotakkisiin jotka piipahtivat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja taka-taina:Hyvä se olisi. Se kertoisi minulle, että kelpaan miehelleni vielä silloinkin kun olen vanhempi. Voisin itsekin panna appiukkoa ja anoppia.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja taka-taina:Hyvä se olisi. Se kertoisi minulle, että kelpaan miehelleni vielä silloinkin kun olen vanhempi. Voisin itsekin panna appiukkoa ja anoppia.
Tämähän oli provo? Oikeastiko muka voisit harrastaa seksiä sekä anopin että appiukon kanssa? Sairasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh.:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja taka-taina:Hyvä se olisi. Se kertoisi minulle, että kelpaan miehelleni vielä silloinkin kun olen vanhempi. Voisin itsekin panna appiukkoa ja anoppia.
Tämähän oli provo? Oikeastiko muka voisit harrastaa seksiä sekä anopin että appiukon kanssa? Sairasta.
Et nyt jaksaisi joka provoon tarttua...
Alkuperäinen kirjoittaja nappi:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:En taitaisi olla enää väleissä kumpaankaan ja muuttaisin toiseen maahan.
Kutakuinkin näin. :x
Peesi. Eihän siinä muu auttas..