Mitä teitte tänään ja mitä teette nyt tai teette pian:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26025873:
No lähinnä en halua. :)
Tuntuu,että elämä ilman alkoholia on helpompaa. :)
Ja lisäks mä oon ehtinyt mennä jo ihan liikaakin..
Nyt keskityn perheeseen. :)
Enkä usko,että terveyskään tykkää huonoa jos oon jonkin aikaa juomatta.

Toi on todella kurjaa,kun ihmisen mielenterveys menee,eikä tiedä saako päätään kuntoon enää ikinä,ainakaan "täydellisesti". :(

Mulle tuli mieleen että jos sulle kuitenkin on jäänyt ns. painolastia tosta edellisestä suhteesta, tunteita joita et silloin käsitellyt jos ei ollut voimavaroja ja aikaa kaikkeen siihen. Niin nyt kun elämä on turvallista niin ne puskee pintaan ja ilmenee paniikkikohtauksina. En nyt tiedä osasinko selittää mitä tarkoitan ja en tietenkään ole mikään lääkäri että ihan fiilispohjalta tuli tämä :D

Mulle tuli mieleen että jos sulle kuitenkin on jäänyt ns. painolastia tosta edellisestä suhteesta, tunteita joita et silloin käsitellyt jos ei ollut voimavaroja ja aikaa kaikkeen siihen. Niin nyt kun elämä on turvallista niin ne puskee pintaan ja ilmenee paniikkikohtauksina. En nyt tiedä osasinko selittää mitä tarkoitan ja en tietenkään ole mikään lääkäri että ihan fiilispohjalta tuli tämä :D

En mä usko että kyse siitä olisi.
Vaikka ero oli vaikea,olen viimein alkanut tulla exän kanssa toimeen.
Kummallakin on uudet kumppanit ja pystymme lasten asiat puhumaan asiallisesti jne..
Ja onpa tuo exän nykyinen nainen käynyt meillä kahvillakin.
Ja musta tuntui ,että oli mukava ja fiksun oloinen nainen.Tuli siis hyvä mieli siitä,että toinenkinn on löytänyt jonkun jonka kanssa jakaa elämäänsä. :)

Mutta eihän sitä tiedä jos nuo ajatukset ja syyt ovat niin syvällä,ettei niitä vaan itse tiedosta.

Aamulla"juhlittiin" kuopuksen nimpparit. Sitten bussilla helsinkiin, syömään ja leffaan. Takas himaan, tilattiin pizzaa, tuijotetaan töllöä. Percy jacksonia katsellaan.

Hoidin säärihaavoja, vaihdoin vaippoja, syötin mössöä, vaihtelin lakanoita, mittasin lämpöjä, jauhoin lääkkeitä ja nostin rairuohot lattialta. Ajelin partoja, ajelutin pyörätuoleilla ja puhelin potilaan viihdyttämiseksi kaksimielisiä takapuolen painehaavan hoidon yhteydessä.

En ajatellut tänään enää mitään muuta kuin paistaa pannukakun eli kropsun, käydä saunassa ja löhötä sohvalla.

Eilen:
- olin töissä kahteen
- kävin ruokakaupassa
- tein kävelylenkin ennen esikoisen hakemista iltapäiväkerhosta
- kävin esikoisen kanssa syömässä kunnon pihvit
- menimme bussilla kotiin
- kävimme uudemman kerran lähikaupassa
- loppuilta meni siivoillessa, kirjaa lukiessa, television ääreen sohvalle nukahtaessa

Tänään mä oon laiskotellut. :D
Nukkunut pitkään jne..
Ainoat hommat joita olen tehnyt ovat olleet lounaan valmistus,iltapäivä ruoan valmistus,pesukoneen käynnistys,tiskaaminen ja nyt alan paistaa lettuja ja ne pyykit pitäis ripustaa. :D
Sit loppu illan makaan miehen kaa sohvalla.

Yhteistyössä