Mitä teitte tänään ja mitä teette nyt tai teette pian:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin itsekin syömässä tänään sushia, mutta en punkun kanssa. Sushi on yksi niistä ruoista, jonka kanssa punkku ei oikeen istu mun suussa sushin ominaismakujen vuoksi. Makuasia tietysti.

Muuten kävin hieman laitattamassa itseäni, ostamassa pääsiäistä varten ruokaa ja istuttelin muutamat kevätkukat ruukkuihin. Nämä loman kunniaksi, joka alkoi tänään.

[QUOTE="Mie";26021971]Kuulostaa kivalle, mutta miksi mainitsit kaikki muut sun lapset mutta et vauvaa?? Ihmettelen vaan...[/QUOTE]
siis mitä vauvasta mun oli pitänyt mainitsea? Ja Miksi?

Vein vanhimman lapsen hoitoon ja miehen töihin. Nuorimpien kanssa kotona. Ai, ai, yksi lapsi päiväkodissa vaikka itse olen kotona. Ai, ai. Mies muuten maahanmuuttaja. Ai, ai. Kotona syötin lapsille maitoa. Sekin tuli pullosta, ei tissistä. Ai, ai. Enempiä en edes uskalla kertoa, ettei joku mamma saa sydäriä. Ai, ai...

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Aamusta hoivasin oksentelevaa lasta.
Päivä meni ihan kotosalla, yks lapsi nukkui kipeänä lähes koko päivän, kaks muuta leikki melko nätisti keskenään kun toinen oli tullut koulusta.
Pesin monta koneellista pyykkiä. (ja nyt se penteleen kuivausrumpu hajosi)
Vähän siivosin. Tein ruokaa.
Sairaspäivän viettoa siis.

Niin ja nyt hetken surffailen ja sit nukkumaan, kun viime yönä tuli nukuttua niin huonosti. Kun tuo yks lapsi oksensi pitkin yötä. Ja toivon ettei seuraava aloita yön aikana...

Tein täytekakkupohjan ja täytin sen. Kävin verotoimistossa. Etsin ja ostin valmistujaislahjan ja tein ruokaostoksia. Kävin valmistujaisjuhlissa ja kohta syön grillimakkaraa ku en ole koko päivänä kerinny mitään muuta syömään ku juhlissa juustokaakkua. Tuo on vain niin pirun kuumaa vielä ,ettei millään voi vielä puraista :)
Saunaan menen vielä ja sit sänkyyn ukon viereen köllöttelemään ja katsomaan töllöttimestä jotain tallennettua sarjaa.

Lenkkeillyt koiran kanssa, käynyt äidin kanssa isoilla kaupoilla ja ostin vanhimmalle BC:n hupparin ja t-paidan, hain hesestä ruokaa, kävin mummia katsomassa sairaalassa ja kävelytin häntä, nyt makaan sohvalla ja syön mämmiä kerman kanssa. Kohta nukkuun.

Minä kävin kokeilemassa urheiluautoa tänään aamulla, kävin sillä keskustassa maaistratissa, ostamassa kenkiä itselle, susheja ravintolasta PALJON:p, ja kaikenlaista makea ja kiva illaksi. Sitten kävin kotona ja otin lapsia ja äidin ja vein lapsia iskän luo ja äitiä kotiin, niiiiin ja ostin äidillekin kivan lahjan kun se auttoi meille melkein 3 päivää:). Nyt olen kotona ja kohta katotaan miehen kanssa Tintin elokuva, mies halusi sen katsoa kovasti. Syömme sushjea ja juomme punaviinia:). myös syömme illallinen varhaisperunoita ja kala+kastike. Myöhemmin yöksi juodaan maustettu vihreä tee, mihin mä lisään kukkia ja syödään makea...

Tosi kivalta kuulostaa! Milloin hoidat itse lapsiasi?

Jotenkin tulee niin surullinen mieli,edellinen parisuhde,ryyppäämistä,biletystä ja kuitenkin kaksi pientä tyttöä.Salamaero ja uusi mies ja heti raskaaksi ja vauva ja silti heti kännit synnytyksen jälkeen,lapset hoidossa,vauvakin joka on tosi pieni ja punkkua,ruuan kanssa sivistyneesti ja just kertonu että kännien jälkeen ei enää hetkeen.Menee viikko ja punkkua.
Vaikka pidänkin sinua provona,silti on takaraivossa olo että mitä jos onkin totta, miten surullinen elämä.Ymmärrän sen että jos parisuhde menee perseelleen ja haluaa erota,siinä tilanteessa maistuu se biletys ja viina.Mutta uusi suhde,uusi vauva ja edelleen biletystä heti kun on synnäriltä päässyt eikä jälkivuotokaan ole loppunut niin ei kuulosta kovin ihanalta,tasapainoiselta ja onnelliselta elämältä.Tulee toisaalta mieletön myötähäpeä ja sääli että jonkun elämä on noin pinnallista-

Saanko mä kertoa, mitä tein eilen. Olin vessassa piilossa miehen mustasukkaista ex-rakastajaa, joka hakkas ovea ja ikkunoita ja lopulta rynni olkkariin. Peruskeskiviikko täällä. :saint:

Tämä päivä onkin mennyt rauhassa; pääsin duunin lepäämään.

[QUOTE="hui";26022642]:O Miten tilanne päättyi?[/QUOTE]

No se nainen ei onneksi tajunnut, että olin siellä vessassa. Tämä mies sai väkisin raahata sen ulos sieltä kämpästä, ei olis millään lähtenyt. Raivos ja huusi vaan about kymmenen minuuttia. Se oli niin hysteerinen, että olis varmaan käynyt mun päälle, jos olis sinne vessaan erehtynyt tulemaan. Hieman nolo tilanne hänen kannaltaan kyllä kaikenkaikkiaan.

-Siivosin oman tallin ja naapurin tallin.
-Kävin ostamassa rehuja hevosille ja juorusin varmaan tunnin verran hevostarvikeliikkeen omistajan kanssa.
-Hain kotimatkalla Lidlistä kanaa ja patonkia.
-Tein ruokaa.
-Kävin ratsastamassa ja laitoin tallin iltaa varten kuntoon.
-Leivoin pari täytekakkua, juustokakun pohjan ja gluteenittomia minttusuklaamuffinsseja.

Erinäisissä väleissä olen myös syönyt, ruokkinut lapsia, kissoja ja koiria ja käyttänyt/päästänyt niitä pihalle.

Vaikka mitä! Ja nauranut paskaisesti yhdelle tollolle, mikä ei ole tapaistani. Elää jossain ihan ihmemaailmassa ja kuvittelee itselleen toisten elämiä. Sääliksi vaan käy.

Aamusta petasin sängyt, laitoin pyykkejä ja vein muksuja kouluun ja pk:lle.
Siitä tempasin itseni äitini avuksi yhdelle siivouskeikalle, äidillä kun toinen käsi poikki, niin olen lupautunut auttelemaan.

Ennen yhtä kotiin ja vähän murua rinnan alle.
Ennen kahta koppasin muksut kotiin.
Pientä siistimistä himassa ja alkuillasta Liikkakerhoa vetämään, siitä kauppaan ja kotiin.
Kyhäsin iltasafkaa, tuhdimpaa sellaista.
Kuopus nukkumaan ja itse koneelle.

Aamusta autoja katselemaan.

Aamulla nrmi toimet,vanhin lapsista eskariin ja sitten siivilin kotona.
(imuroin,pesin lattioita,pesin keittiön maton,täytin pari kertaa pesukoneen ja ripustin mäkiä kuivumaan,vaihdoin sänkyihin lakanat tuuletettuihin petivehkeisiin ja hinkkasin lattiasta kattoon molemmat vessat)
Puolen päivän aikaan tein peruna-purjososekeittoa nuorimmalle,syötiin ja lähdettiin hakemaan vanhin eskarista.
Sitä jatkettiinkin suoraan ulkoilun merkeissä ja tuli muutamassa kaupassakin kierrettyä.
15-20 km tuli käveltyä,itselle ostin uuden laukun,miehelle farkut ja lapsille vaatetta ja jalkineita.Viimeiset ruokaostoksetkin tuli ennen pääsiäistä hoidettua.
Kotiuduttuamme tein kanapastaa,söimme,katsoimme piirrettyjä ja siivoilimme lastenhuoneen.
Iltapalat,pesut ja pisut..lapset peittelin nukkumaan.
Murun kanssa katseltiin viidakon tähtöset,iholla ja vanki karkurit(tms)..
Nyt mä juon kupin teetä ja menen kohta tonne sänkyyn rakkaan kainaloon. :):heart:
Toivottavasti huomenna olisi yhtä hieno ilma,voisi taas ulkoilla lasten kanssa,ihan koko perheen voimin.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26022841:
Aamulla nrmi toimet,vanhin lapsista eskariin ja sitten siivilin kotona.
(imuroin,pesin lattioita,pesin keittiön maton,täytin pari kertaa pesukoneen ja ripustin mäkiä kuivumaan,vaihdoin sänkyihin lakanat tuuletettuihin petivehkeisiin ja hinkkasin lattiasta kattoon molemmat vessat)
Puolen päivän aikaan tein peruna-purjososekeittoa nuorimmalle,syötiin ja lähdettiin hakemaan vanhin eskarista.
Sitä jatkettiinkin suoraan ulkoilun merkeissä ja tuli muutamassa kaupassakin kierrettyä.
15-20 km tuli käveltyä,itselle ostin uuden laukun,miehelle farkut ja lapsille vaatetta ja jalkineita.Viimeiset ruokaostoksetkin tuli ennen pääsiäistä hoidettua.
Kotiuduttuamme tein kanapastaa,söimme,katsoimme piirrettyjä ja siivoilimme lastenhuoneen.
Iltapalat,pesut ja pisut..lapset peittelin nukkumaan.
Murun kanssa katseltiin viidakon tähtöset,iholla ja vanki karkurit(tms)..
Nyt mä juon kupin teetä ja menen kohta tonne sänkyyn rakkaan kainaloon. :):heart:
Toivottavasti huomenna olisi yhtä hieno ilma,voisi taas ulkoilla lasten kanssa,ihan koko perheen voimin.

Sä oot aika monitoiminainen:D

Mä en muista milloin mä olin kotona siivonnut:ashamed:

jarjestin aamulla asuntoa, join aamukahvin ja katselin palmuja ja merta, kavin kaupassa ostamassa toimistotarvikkeita, menin toihin, kavin kaupassa, kaverin luona lounaalla, lahjoitin ruokaa moskeijan hyvantekevaisyyteen, kokouksia, puheluita, taulukoita, matkojen varauksia.. toista suoraan kotiin, leivoin vadelma-suklaamuffinseja, kaveri kavi teella, pesetin urheiluautoni, hankin viisumin, kokkasin illaksi texmex ruokaa, kavin kylvyssa, nyt surffaan suomalaisilla sivuilla ja tilaan kohta tuotteita yhteen maahan josta pyydan kollegan ne tuovan tanne. pakkaan myos viikonlopuksi jos paikka yksityiskoneesta irtautuu :p

Sä oot aika monitoiminainen:D

Mä en muista milloin mä olin kotona siivonnut:ashamed:

Mä siivoon joka päivä. :D
Ja leivon ainakin kolmena päivänä viikossa jotain. :)

Nyt kun tulee enemmän vietettyä kotona aikaa,on kiva,että on kaikki tip top,viihtyy itse paremmin.
Mä tykkään myöskin,että käy vieraita ja kun niitä käy haluan että koti on kunnossa..eikä niin,että sitten viime hetkillä työntäisin täällä tavaroita komeroihin ja sutisin suurimpia pölyjä mattojen alle. :D

Ja hirveen huono musta on tullut shoppailemaan nykyään..kun ei voi liikkua paljon terveydellisistä syistä.
Mutta tänään oli pakko lähteä kun tytöllä eskarissa mennyt kumisaappaat rikki ja uusia lähdettiin etsimään. :)
Samalla kesä vaatteita tytöille löytyi ja ostin miehelle farkut,kun kaikki alkaa olla jo niin kulahtaneita. :D
Itselleni poikkeuksellisesti ostin laukun ja nyt hirveä morkkis siitä..
Ei muista ostoksista,mutta siitä laukusta,kun en mä sitä oikeasti olisi tarvinut. :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26022981:
Mä siivoon joka päivä. :D
Ja leivon ainakin kolmena päivänä viikossa jotain. :)

Nyt kun tulee enemmän vietettyä kotona aikaa,on kiva,että on kaikki tip top,viihtyy itse paremmin.
Mä tykkään myöskin,että käy vieraita ja kun niitä käy haluan että koti on kunnossa..eikä niin,että sitten viime hetkillä työntäisin täällä tavaroita komeroihin ja sutisin suurimpia pölyjä mattojen alle. :D

Ja hirveen huono musta on tullut shoppailemaan nykyään..kun ei voi liikkua paljon terveydellisistä syistä.
Mutta tänään oli pakko lähteä kun tytöllä eskarissa mennyt kumisaappaat rikki ja uusia lähdettiin etsimään. :)
Samalla kesä vaatteita tytöille löytyi ja ostin miehelle farkut,kun kaikki alkaa olla jo niin kulahtaneita. :D
Itselleni poikkeuksellisesti ostin laukun ja nyt hirveä morkkis siitä..
Ei muista ostoksista,mutta siitä laukusta,kun en mä sitä oikeasti olisi tarvinut. :D

Mä en varma kertakaan siivonnut vuoden aikana:D. Se on niin hieno kun joku tykkää ja jaksa siivota:heart:

Miks et voi liikua, kun sanoit terveydelisistä syyistä, niin mikä on?:hug:

Yhteistyössä