Mitä teitte tänään ja mitä teette nyt tai teette pian:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Minä kävin kokeilemassa urheiluautoa tänään aamulla, kävin sillä keskustassa maaistratissa, ostamassa kenkiä itselle, susheja ravintolasta PALJON:p, ja kaikenlaista makea ja kiva illaksi. Sitten kävin kotona ja otin lapsia ja äidin ja vein lapsia iskän luo ja äitiä kotiin, niiiiin ja ostin äidillekin kivan lahjan kun se auttoi meille melkein 3 päivää:). Nyt olen kotona ja kohta katotaan miehen kanssa Tintin elokuva, mies halusi sen katsoa kovasti. Syömme sushjea ja juomme punaviinia:). myös syömme illallinen varhaisperunoita ja kala+kastike. Myöhemmin yöksi juodaan maustettu vihreä tee, mihin mä lisään kukkia ja syödään makea...

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Kävin pojan kanssa kirjastossa, haettiin hänelle oma kirjastokortti :)

Kävin pankissa.

Käytiin pojan kanssa vähän shoppailemassa :p

Ja ruokakaupassa kävimme.

Sekä Raxissa syömässä.

Lisäksi kävin lääkärissä & nieluviljelyssä :x, sekä apteekissa.

Sitten ollaan pelattu poitsun kanssa yhdessä pleikkaria.

Ja olen siivonnut. Pitäisi vielä vähän siivota, ja katsoa telkkaria :)

Tyttö on isovanhempien luona, miehellä pitkä työvuoro tänään.

Mä oon tänään..

Leikkiny pojan kanssa
Tehny kotitöitä yksin ja yhessä pojan kanssa
Käyny vähän "shoppailemassa" (mitään en kyllä ostanu,suunnittelin tulevia ostoksia ja tutustuin valikoimiin)
Eläny tällasta laiskanpuoleista rauhallista perusarkea,varoen liikoja rehkimisiä ettei tulis supistuksia
Nyt vielä vähän aikaa palstaile ja surffaan netissä,kohtapuoleen sänkyyn lehtiä lueskelemaan..

Lopetin työt kolmelta.
Siivosin.
leivoin pullaa ja vedelmakääretortun.
Tein lapsille pikaruokaa,
Kävin kaupassa.
Vanhemmat tuli kahville.
Laitoin lapset nukkuun ja nyt koht nukun itsekin.

Mä oon tänään postittanut yli 700 kirjettä, kirjoittanut kirjoista ennakkomarkkinointitekstejtä ja kommentoinut yhtä käsikirjoitusta.

Kotiväen kanssa käytiin ruokaostoksilla ja askarreltiin miehen isälle synttärilahja.

Iltapalaksi tein raejuustolla ja chorizo-makkaralla ryyditettyä salaattia ja patonkia, katselin telkusta Viidakon tähtöset ja uutiset. Kohta nukkumaan - tai "nukkumaan", koska on täysikuu.

Olin töissä. Kävin kaupassa. Piti siivota, sain vaan pestyä koneellisen pyykkiä, kun tuli kauhea kurkkukipu ja päänsärky. Nyt särkylääkkeen voimalla istun tässä.

Mä oon tänään postittanut yli 700 kirjettä, kirjoittanut kirjoista ennakkomarkkinointitekstejtä ja kommentoinut yhtä käsikirjoitusta.

Kotiväen kanssa käytiin ruokaostoksilla ja askarreltiin miehen isälle synttärilahja.

Iltapalaksi tein raejuustolla ja chorizo-makkaralla ryyditettyä salaattia ja patonkia, katselin telkusta Viidakon tähtöset ja uutiset. Kohta nukkumaan - tai "nukkumaan", koska on täysikuu.

Sinua vois ehkä kiinnostaa

Sofi Oksanen Official | Facebook

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Tylsän mukava päivä, en tehnyt mitään erikoista :) Joskus (?) nääkin on kivoja;

- Olin lapsen kanssa aamulla puistossa ja kävelemässä, ja käytiin kaupassa
- Laitoin ruuaksi couscousta ja lammasmakkaramunakasta
- Join paljon kahvia ja surffailin netissä lapsen päiväunien aikana. Juttelin miehen kanssa.
- Siivosin pääsiäistä varten
- Lähdin lapsen kanssa äitini luokse, ulkoiltiin, syötiin lämpimiä voileipiä yms.
- Tultiin kotiin, mies hoiti lapsen iltatoimet ja minä tein kinkkukiusauksen ja katselin pääsiäispakkauksia valmiiksi
- Lapsen nukkumaan mentyä olen kuunnellut Jukka Poikaa ja surffaillut samalla netissä. Mies lähti vielä urheilemaan.

Se on tää suomalaisen juomakulttuuri. Kato alkoholiannostahan ei voi ottaa vain yhtä, vaan se on kaikki tai ei mitään.

no tuntukin aika oudolta, tuntu ettei vanhemmille enää saa mitään kun lapia tulee:D, 1annoskin kieletty. Mä kyllä jos haluan niin juon vaikka känniksi itseä, silloin toki mun lapsella pitää olla paras mahdollinen hoito. 1 annos voin vaikka joka päivää ota vauvankin kanssa, kun ei se mun päähään menee jotain 12cl, ehkä rentoutunut olo vaan tulee jonkin verran. Mutta joka päivää en ota, koska jos juoda vaikka 1annos joka pv, kiinnostus menee alkoholia suhteen

Yhteistyössä