Mitä teitte plussakierrossa eri tavalla kuin muissa yrityskierroissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi yrittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yasmin kirjoitus olisi voinut olla omani, siis lapsettomuustutkimukset alkoi ja plussasin siitä kierrosta. Ei ollut stressiä, oli kesäloma ja apuja oli tulossa. Tuossa kierrossa luget käytössä.

Elikä tämä kierto missä tärppäsi holittoman ja vähätupakkaisen kauden aikana pitkän yrityksen jälkeen jne. oli nyt vanhempana, nuorena kaksi raskautta, jotka alkoi heti ekasta kerrasta, toinen kortsun hajottua, kännissä ... ;-((( Eli ikä vaikuttaa mulla näemmä tosi selkeästi raskautumiseen.

Olin aloittanut vähähiilihydraattisen ruokavalion vajaa kuukausi aikaisemmin ja olin jo vähän kuin luopunut toivosta raskautua (yritystä oli kyllä vasta alle vuosi takana)
Lisäksi meillä oli kierron alkupuolella suhdekriisi ja sen tähden paljon tunnemyrskyä ilmassa, jonka jälkeen alkoi ihana suvantovaihe, josko tämä olisi kirvoittanut oviksen joka tuli vasta kp 19. Olin myös aloittanut raskausajan vitamiinit vajaa 2 kk ennen plussausta

Sain vihdoin venyneen opinnäytetyöprojektin valmiiksi. Lisäksi harrastimme seksiä edelleen usein oviksen tietämissä. Uutena asiana kuitenkin, että harrastin aina akrobatiaa siementen pysymiseksi/kulkeutumiseksi mahd. pitkälle sisuksiin. Myös orgasmi aina siementen jälkeen oli uusi juttu. Kohtalon hauska piirre on se, että asuimme ekaa syksyä rakantamassamme talossa ja kylvimme päivällä kovasti nurmikkoa ja illalla sitten niitä vauvan siemeniä. Kun nurmikko jo heiman orasti, plussasin!

Uskon kuitenkin, että kaikesta akrobatiasta huolimatta suurin syy tärppiin juuri tuolloin oli elämäntilanteen selkiäminen. Valmistuminen, työpaikka ja arjen alku omassa kodissa poistivat monta stressitekijää elämästä, vaikka en ollut tajunnut niistä stressaavanikaan.

Onnea yrityksiin!

relasin. Olin tilannut mammaksi.fi osoitteesta ovistikut ja niillä oli testaillut 9 kk ajan. Tein testejä erityisherkällä raskaustestillä ja kerran sitten tuli haalea plussa, joka ei johtanut sitten kuitenkaan mihinkään. Kesälomalla ollessani en kerinnyt reissailujen takia asiaa stressaamaan ja otin ns. lomaa lapsen teosta. Meidän vauva on sitten saanut alkunsa kesälomamme viimeisellä viikolla ja tuossa se vaunuissa nyt köllöttelee. Minä uskon siihen, että liika yrittäminen aiheuttaa monelle sen, että ei tärppää. Kaikkea hyvää sinulle ja ihanaa kesää.

että tiedän sen olevan helppoa sanoa, että älä stressaa mutta sen toteuttaminen on todella vaikeaa. Kannattaa kuitenkin yrittää ja älä nyt sitten ota stressiä siitä, että jos et osaa relata ;o)

Raskauduin oikeastaan ensimmäisestä kunnon yritys-kuusta. Olen Onnen-pekka :). Fiilis oli rento, ja työstressi toisen asteen asia, kun vauva ajatukset saivat vallan. Peittojen välissä tuli kyllä oltua lähes jokapäivä tai ainakin joka toinen päivä. Se ei kuitenkaan mennyt pakkopullaksi, vaan tuntui hyvältä. Ukko-kulta ainakin oli mielissään; paljon, paljon seksiä ;).

Yhteistyössä