Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
voisko se tehä meille kalakukonen oo vuosiin saanu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:pottumuusia ja jos tekasis jauhelihakastikkeen, illalla menee herkutteluksi, ku mamma juhlii 50v syndejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
![]()
Jospa siun mies tekis?Kaikki miehet kun ovat tunnetusti sellaisa kokki-kolmosia..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
![]()
Jospa siun mies tekis?Kaikki miehet kun ovat tunnetusti sellaisa kokki-kolmosia..
![]()
ei taida kalakukko taipuamutta paremoi kokki se on ku minä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
![]()
![]()
![]()
Hei, täälläkin mies elämänsä ensimmäisen lanttukukon väsäsi. Netistä etsittiin ohje, saa nähdä millainen tulee. Ainahan sitä voi kokeilla.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
![]()
![]()
![]()
Hei, täälläkin mies elämänsä ensimmäisen lanttukukon väsäsi. Netistä etsittiin ohje, saa nähdä millainen tulee. Ainahan sitä voi kokeilla.. =)
pitäs varmaa joskus ottaa asiakseen.äippä oli hiton hyvä tekee kalakukkoo tais olla omat reseptit...en tiiä uskaltaako sen kaa lähtee kisailee.ei siitä kuitekaa nii hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lanttukukkoa. Isäntä tuossa heti aamusta tekasi sellaisen, nyt on uunissa kypsymässä![]()
![]()
![]()
![]()
pitäs varmaa joskus ottaa asiakseen.äippä oli hiton hyvä tekee kalakukkoo tais olla omat reseptit...en tiiä uskaltaako sen kaa lähtee kisailee.ei siitä kuitekaa nii hyvää![]()
Minä en pidä pitkään uunissa eli noin tunnin, sen jälkeen kukko voidellaan voisulalla, kääritään voipaperiin, folioon, sanomalehtiin ja "vilttiin" hautumaan muutamaksi tunniksi. Kuinkas teidän ohjeessa?