Mitäs teillä tänään syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Meillä tomaatti-koskenlaskija-seitivuoka ja perunat sekä keitetyt porkkanat, nami nami

miten tuota tehdään?

Seitipalat uunivuokaan, mausteita , päälle leikkaat tomaattiviipaleita sekä koskenlaskijajuustoa siihen vain ruokakerma päälle ja uuniin paistumaan :)
Helppoa ja hyvää ;)

Meillä tomaatti-koskenlaskija-seitivuoka ja perunat sekä keitetyt porkkanat, nami nami

miten tuota tehdään?

Seitipalat uunivuokaan, mausteita , päälle leikkaat tomaattiviipaleita sekä koskenlaskijajuustoa siihen vain ruokakerma päälle ja uuniin paistumaan :)
Helppoa ja hyvää ;)

Maustatko kuinka vahvasti kalan?

Lounas töissä mutta illalla kotona pitäis itse tehdä jauhelihapihvejä hampurilaissämpylöiden väliin..En tykkää niistä valmispihveistä :x

Mies ( vapaapäivällä ) kyllä lupasi tehdä jauhelihataikinan valmiiksi ettei mun tarvi kuin taputella pihvit ja heittää uuniin... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:

miten tuota tehdään?

Helppoa ja hyvää ;)

Maustatko kuinka vahvasti kalan?

en kovinkaan vahvasti, suolaa, roiskaus mustapippurirouhetta ja ripauksia sitruunamehua...jotta maistuis lapsillekkin :)

Mies ja tyttö saavat syödä toissapäivästä kana-kasvis-riisiwokkia.Mie lähen äitien iltaan,jossa tortillat ja hoidot(manikyyri/kulmat/ripset tms)odottavat :D Pidetään tommonen naistenpäivän kunniaksi,vaikka 8.3 se oikea päivä taitaa olla.. :D Mulle on kyllä paikallaan pieni tuulettuminen.Hoitanut sairasta tyttöä kotosalla vaan nyt viis päivää.. :/

Yhteistyössä