Y
"Yh-äiti"
Vieras
[QUOTE="vieras";28723671]Koska se on PALJON edullisempaa kuin halvinkaan jauheliha ja sillä on helppo pitää huolta proteiininsaannista halvalla. Makuahan siinä ei oikein ole ollenkaan, joten mausteita vaan peliin ja reilulla kädellä ja tietysti rasvaa, niin johan alkaa maistua. Todella edullisen ja maittavan makaronilaatikon vääntää soijarouheesta. Ja jos tuntuu liian vaikealta tai uudelta käyttää pelkästään sitä, niin hyvä säästökeino on myös jatkaa jauhelihaa rouheella.[/QUOTE]
Ei kiitos. Mä käytän mielummin oikeaa lihaa ja olen aina käyttänyt vaikka rahaa on ollut vähän. Mä tykkään lihasta enkä ala käyttämään mitään korviketta.
Olen kokki ammatiltani eli tiedän kyllä miten soijarouhetta voi käyttää, mutta omiin ruokiin en sitä halua.
Ei kiitos. Mä käytän mielummin oikeaa lihaa ja olen aina käyttänyt vaikka rahaa on ollut vähän. Mä tykkään lihasta enkä ala käyttämään mitään korviketta.
Olen kokki ammatiltani eli tiedän kyllä miten soijarouhetta voi käyttää, mutta omiin ruokiin en sitä halua.