S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:luulen et perunoita ja makkara kastiketta...
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Italianpataa soijarouheesta. Ja tarpeita on kasvis-juusto quesadilloihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Italianpataa soijarouheesta. Ja tarpeita on kasvis-juusto quesadilloihin.
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Italianpataa soijarouheesta. Ja tarpeita on kasvis-juusto quesadilloihin.
Siis italianpataan laitat vain soijarouhetta, et jauhelihaa. Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Italianpataa soijarouheesta. Ja tarpeita on kasvis-juusto quesadilloihin.
Siis italianpataan laitat vain soijarouhetta, et jauhelihaa. Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan
Kasvissyöjänä sitä korvaa jauhelihan näppärästi soijarouheella. Soijarouhe on myös todella edullista ihan sekasyöjällekin. Oikein maustettuna se on hyvääkin![]()
Ja mä syön tänään kasvissosekeittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan
Kasvissyöjänä sitä korvaa jauhelihan näppärästi soijarouheella. Soijarouhe on myös todella edullista ihan sekasyöjällekin. Oikein maustettuna se on hyvääkin![]()
Ja mä syön tänään kasvissosekeittoa.
Miten se soijarouhe maustetaan oikein? Minä yritin kerran korvata makaronilaatikossa jauhelihan sillä, ja sain aikaan ihan karseeta skeidaa...