Mitä teil syödään aamu- ja iltapalaksi?

Lapset syö puuroa. Niin aamu- kuin iltapalaksikin. Pariviikkoa sitten oli puurohiutaleet aamulla loppu, niin esikoinen sitten itkua vääntäen söi aamupalaksi leipää ja viiliksen. Olis halunnu puuronsa.

Aikuset syö mitä milloinki, tai on syömättä.

Aamupala on lapsilla usein kaurapuuro marjoilla ja maitotilkalla ja meillä aikuisilla leikkelelautanen tms. nopea syötävä.

Iltapala vaihtelee paljon, lapsilla yleensä ruisleipää täytteillä, rahkaa, hedelmiä, salaattia tms. Itse en syö iltapalaa ja mies syö mitä syö :D

Meiän ronkelit ei syö puuroo eikä leipää. Vaihdellaan sit aina vähäsen, ettei oo kauheen ykstoikkosta.
Nyt on ollu tän viikkoa karjalanpiirakat ja rahka/hedelmä.
Hetki sitten oli suklaamuroja ja hedelmä/rahka.
Turkkilaista jugurttia ja kiisseliä, viinirypäleitä ja vaikka rinkeli. Millon mitäkin :)

[QUOTE="alma";24432258]Aamupala on lapsilla usein kaurapuuro marjoilla ja maitotilkalla ja meillä aikuisilla leikkelelautanen tms. nopea syötävä.

Iltapala vaihtelee paljon, lapsilla yleensä ruisleipää täytteillä, rahkaa, hedelmiä, salaattia tms. Itse en syö iltapalaa ja mies syö mitä syö :D[/QUOTE]

Mikä on aamupallalla syötävä leikkelelautanen?

Itse usein valitsen sen rahkan aamupalaksi, jogurtilla jos sitä vain löytyy ja ehkä jopa soijarouheella.
Iltapalksi salaatinjämät jatkettuna, kananmunalla, hedelmillä tms.
Lapsi syö aamulla rahkaa ja hedelmää, tuurilla leipää vähän. Iltapalaksi yleensä hedelmäsosetta tai jogurttia ja pikkuisen leipää, ainakin juustot päältä.

Puuro ei valitettavasti enää uppoa äidin Hyvistä yrityksistä huolimatta (lapset 3 ja 5v).

Leipää, karjalanpiirakkaa, kasviksia (kurkku, tomaatti, paprika), juustoa, munaa, jugurttia, leikkeleitä, maksamakkaraa, muroja, marjoja, hedelmiä... Mitä nyt milloinkin.

Jaahas...meillä ei oo keittoa eikä banaania,
mutta vaihtelevasti tummaa leipää, sämpylää, muroja, mysliä, jogurttia, kiisseliä, rahkaa,,, ja kuopus saattaa syödä illalla puuroa joskus.

aamulla usesti puuroa, joskus jugruttia/viiliä, muroja, leipää..
Illalla leipää, josksu viiliä.
Ja tomaattia, kurkkua menee tajuttomat määrät...

Aamupalaksi on puuroa, ja leipää, jos jaksaa. Siis lapsille. Itse syön jos kerkeän. Riippuu työvuorosta aina. Ja hoidossa siis nuorimmat syövät, jos mulla aamuvuoro. Sielläkin puuroa tarjotaan ja hyvin maistuu onneksi. Iltapalaksi sit syödään aina vähän mitä sattuu löytymään. Usein kuitenkin nuorimmat syövät puuroa iltapalaksi myös. Karjalanpiirakka on nyt kyllä ollut kova hitti =)

Puuroa, leipää, jogurttia, kananmunaa, hedelmiä. Jotakin näistä. Karjalanpiiirakkaa syötiin jossain vaiheessa paljon, nyt ei olla syöty pitkään aikaan. Helmipuuro on suuri suosikki. Itse syön yleensä turkkilaista jogurttia tai jotain rahkaa. Arkisin lapset syö päiväkodissa aamupalan.

Mä itse syön aina ruisleipää kahvin kanssa. Leivällä yleensä kinkkua ja kurkkua. Tyttö 5v syö välillä puuroa mansikkasopalla ja välillä näkkäriä tai vaaleaa leiää tai riisipiirakkaa, harvoin ruisleipää. Hön syö leipänsä margariinin kanssa ja kinkkua erikseen ja joskus juustoa ja kurkkua. Juomana maito. Mies on myös leipälinjalla ja juo maitoa. Joskus syödään munakasta leivän kanssa.

Lapsi 1,2v syö iltaisin aina puuroa(marjoja ja maitoa sekaan). Aamuisin bulgarialaista jogurttia,mustikoita,punaisia viinimarjoja(tykkää ihan sikana), banaania, omenaa tms. Aikuisilla aamulla lähinnä kahvi ja ruisleipä. Iltaisin mitä sattuu.

Yhteistyössä