Mitä tehdään tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikkuinen Jättiläinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minulla on juuri patonki taikina kohoamassa, alkoi tekemään mieli valkosipulipatonkia joten niitä pitää tehdä sitten.
sen jälkeen lähdetään ulos muksujen kanssa ja ulkoilun lomassa savustan lohen lounaaksi joka nautitaan salaatin seurana.
päiväunien jälkeen on vapaata oleskelua....

Virittelin jo pari trukkipallia takapihalle. Ajattelin, että jos koittais pestä mattoja niitten päällä. Sitten kaivoin painepesurin varastosta. En oo kyllä koskaan käyttänyt sitä, mutta ei kai se voi niin vaikeeta olla..:whistle:

Lapset syö aamupalaa. Tässä nyt sitten odotellaan, että kello tulis sen verran että kehtais mennä tuonne pihalle hillumaan lasten kanssa. Ilman, että naapurit kattois ihan pimeeksi.

Toinen lapsista kysyi just, että saako ne maalata taloa. Lupasin. Tää lasten "talon maalaus" on sitä, että laitan niille ämpäriin vettä ja sitten ne huitoo pensseleillä sitä vettä talon seiniin (ja joka paikkaan muuallekin). Tykkäävät kovasti!

Oli siellä vielä pirun kylmä kun kävin pyykkiä ripustamassa, hrrr.

Mut suunnitelmat valmiit: lähdemmä muksujen kanssa mun siskon perheen luokse, lapset pyörillä ja mä juoksen. Otetaan uikkarit mukaan ja käydään sit rantsussa siellä, jos taretaan =)

Kiva päivä tästä(kin) tulee :heart:

Yhteistyössä