Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----------...................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

----------...................

Vieras
Olemme seurustelleet 7 vuotta, ei kihloja, asutaan yhdessä. Nyt on tullut seinä vastaan, en jaksa enää. Emme vietä aikaa yhdessä, ehkä syömme ja katsomme telkkaria, siinä se. Miehellä on omat kaverinsa ja menonsa. Olen tosi usein yksin kotona, toki minullakin ystäviä on mutta näen heitä harvemmin. Tätä on jatkunut jo kauan aikaa...

Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen, olen nuorempi kuin hän ja minulla on kyllä ihan normaalit himot. :D Ei mieskään mikään ikäloppu ole, parhaassa iässään. Miestä ei meinaa kiinnostaa, eipä hän usein edes ole kotonakaan. Ei osoita minkäälaisia hellyydenosoituksia.

Olen yrittänyt puhua siitä kuinka paha olo mulla on, mutta keskustelu kääntyy aina mua vastaan. Haluaisin lähteä mutta mies ei halua mun lähtevän.

Olen vielä nuori ja haluaisin kokea niin paljon vielä elämässä.

Asiallisia neuvoja kiitos!

:(

Alkuperäinen kirjoittaja ----------...................:
Olemme seurustelleet 7 vuotta, ei kihloja, asutaan yhdessä. Nyt on tullut seinä vastaan, en jaksa enää. Emme vietä aikaa yhdessä, ehkä syömme ja katsomme telkkaria, siinä se. Miehellä on omat kaverinsa ja menonsa. Olen tosi usein yksin kotona, toki minullakin ystäviä on mutta näen heitä harvemmin. Tätä on jatkunut jo kauan aikaa...

Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen, olen nuorempi kuin hän ja minulla on kyllä ihan normaalit himot. :D Ei mieskään mikään ikäloppu ole, parhaassa iässään. Miestä ei meinaa kiinnostaa, eipä hän usein edes ole kotonakaan. Ei osoita minkäälaisia hellyydenosoituksia.

Olen yrittänyt puhua siitä kuinka paha olo mulla on, mutta keskustelu kääntyy aina mua vastaan. Haluaisin lähteä mutta mies ei halua mun lähtevän.

Olen vielä nuori ja haluaisin kokea niin paljon vielä elämässä.

Asiallisia neuvoja kiitos!

:(

No tuo sinun kirjoitus "Olen vielä nuori ja haluaisin kokea niin paljon vielä elämässä. " ehkä kertoo kaiken. Haluat kokea muutakin, mutta parisuhteessa molempien pitää tehdä töitä suhteen eteen.

Sinullahan on nyt aivan loistava tilaisuus pistää suhde poikki kun miehesi ei enää tee mitään sen eteen?

Alkuperäinen kirjoittaja ----------...................:
Haluaisin lähteä mutta mies ei halua mun lähtevän.

Et tarvitse miehen lupaa eroon. Jos siltä tuntuu, niin sitten vaan päätöstä tekemään. Kannattaa kuitenkin ensin yrittää kaikkensa, ettet sitten myöhemmin kadu päätöstäsi.

Miettikää.
Mikälaisen suhteen alunalkaen halusitte?
Toteutuiko toiveenne?
Kysykää.
Minkälaisen miehenne halusi?
Toteutuiko hänen toiveensa?
Yhdessä pohtikaa.
Mikä meni vikaan?
Miten kumpikin haluaisi tilanteen korjata?
Lopuksi sovittakaa toiveenne yhteen.
Jatkakaa onnellista elämää.

Sinulla on kysymys ja vastaus samassa viestissä. Olet miettinyt asian jo selväksi, mutta puuttuu enää vain rohkeus ottaa askel eteenpäin. Onnea joka tapauksessa matkaan!

Villen kanssa samaa mieltä. valitettavasti.

' Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen???
Miestä ei meinaa kiinnostaa.
eipä hän usein edes ole kotonakaan.
Ei osoita minkäälaisia hellyydenosoituksia"

ihan petturi-miehen käytöstä.

eikö sinulla hälytyskellot soi ikinä??

Miestäsi ei kiinnosta seksi, ei vakava keskustelu, ei yhdessäolo, ei vapaa-ajanvietto. Mitä ihmettä miehesi sinulta oikein haluaa? Luulenpa, että miehellesi riittää, että sinä siivoat, laitat ruokaa ja omalta osaltasi maksat kuluja, jotta miehelle asuminen on edullisempaa, sillä jos sinua ei olisi, niin mies joutuisi itse siivoamaan, kokkaamaan ja maksamaan kaikki kulut itse.

Minä en tuollaista käytöstä katselisi mieheltä montakaan viikkoa. Ottaisin asian jämäkästi puheeksi. Jos mies ei halua puhua, hän ei halua tehdä asialle mitään. Oma ratkaisuni olisi erota. Mikä on sinun ratkaisusi?