?
----------...................
Vieras
Olemme seurustelleet 7 vuotta, ei kihloja, asutaan yhdessä. Nyt on tullut seinä vastaan, en jaksa enää. Emme vietä aikaa yhdessä, ehkä syömme ja katsomme telkkaria, siinä se. Miehellä on omat kaverinsa ja menonsa. Olen tosi usein yksin kotona, toki minullakin ystäviä on mutta näen heitä harvemmin. Tätä on jatkunut jo kauan aikaa...
Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen, olen nuorempi kuin hän ja minulla on kyllä ihan normaalit himot.
Ei mieskään mikään ikäloppu ole, parhaassa iässään. Miestä ei meinaa kiinnostaa, eipä hän usein edes ole kotonakaan. Ei osoita minkäälaisia hellyydenosoituksia.
Olen yrittänyt puhua siitä kuinka paha olo mulla on, mutta keskustelu kääntyy aina mua vastaan. Haluaisin lähteä mutta mies ei halua mun lähtevän.
Olen vielä nuori ja haluaisin kokea niin paljon vielä elämässä.
Asiallisia neuvoja kiitos!

Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen, olen nuorempi kuin hän ja minulla on kyllä ihan normaalit himot.
Olen yrittänyt puhua siitä kuinka paha olo mulla on, mutta keskustelu kääntyy aina mua vastaan. Haluaisin lähteä mutta mies ei halua mun lähtevän.
Olen vielä nuori ja haluaisin kokea niin paljon vielä elämässä.
Asiallisia neuvoja kiitos!