Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Tässä kokkikolmosta leikkiessäni kävi sellainen, että ohjeen mukaan tarvittiin 6 keltuaista. Eli mulla on tossa kuuden munan valkuaiset.
Mitähä niistä oikein vois tehdä, tai mihin käyttää, vai heitänkö suosiolla pois?
Alkuperäinen kirjoittaja teemiullekki:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Tässä kokkikolmosta leikkiessäni kävi sellainen, että ohjeen mukaan tarvittiin 6 keltuaista. Eli mulla on tossa kuuden munan valkuaiset.
Mitähä niistä oikein vois tehdä, tai mihin käyttää, vai heitänkö suosiolla pois?
Marenkia!Namm!
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Tee uunijätskiä niistä =) Eli litran vaniljajätskin vuoraat tuolla marenkivaahdolla ja eiku uuniin =) On hyvveetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:6sta valkuaisesta tulee törkeä kasa marenkeja. eli en niitä kyllä tekisi. mä valmistaisin iltapalaksi munakkaan niistä
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:6sta valkuaisesta tulee törkeä kasa marenkeja. eli en niitä kyllä tekisi. mä valmistaisin iltapalaksi munakkaan niistä
Pelkistä valkuaisista? Eiks se oo aika.. pahaa? :xmas: Siis ko ite tykkään just nimenomaan siitä keltuaisen mausta enempi.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:6sta valkuaisesta tulee törkeä kasa marenkeja. eli en niitä kyllä tekisi. mä valmistaisin iltapalaksi munakkaan niistä
Pelkistä valkuaisista? Eiks se oo aika.. pahaa? :xmas: Siis ko ite tykkään just nimenomaan siitä keltuaisen mausta enempi.
Ja siis kuinka teet sen - mitä laitat sekaan jne.?