sain haudekattilan, mitä sillä voi tehdä, paitsi puuroa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
siinä on isompi kattila 5litraa alla ja sit päällä toinen kattila, jossa on tarttumaton pinnoite. Tätä voi myös käyttää uunipatana ohjeen mukaan. Tiedän, että riisipuuroa on tuollaisella hyvä hauduttaa mutta mitä muuta? Tommoinen iso kattila jolla vois tehdä vain riisipuuroa?
 
Kai sitä alempaa kattilaa voi käyttää ihan tavallisena kattilana, ja jos ylempää voi käyttää uunipatana niin eikö tuo oo jo aika monikäyttönen.
Ite teen kaikki puurot kerroskattilassa kun sitä ei tarvi vahtia niin saa muut aamutoimet tehtyä silläaikaa kun aamupala valmistuu. Teen siis useimmiten puurot maitoon.
 

Yhteistyössä