V
"vieras"
Vieras
Olen niin rikki. Mieheni ilmoitti viikko sitten meidän suhteen olevan hänen mielestään "tylsää ja sellaista, että siitä jotain puuttuisi". Olin aivan kauhuissani, koska luulin meillä menevän todella hyvin! Olemme olleet yhdessä 3 vuotta enkä todellakaan haluaisi häntä menettää. Olen itkenyt silmät päästäni joka ikinen päivä. Kun kysyin mieheltä että välittääkö tai rakastaako hän minua enää, hän vastasi että tietenkin.
Mutta kuulemma haluaisi tutustua enemmän opiskelukavereihinsa ja viettää aikaa heidän kanssaan vapaasti. Olen aina antanut hänen mennä kavereiden kanssa enkä koskaan ole kieltänyt, joten ihmettelen suuresti, että mikä oikeen mättää.
Lisäksi hän sanoi, että suhteemme on alkanut olemaan sellaista, että katsomme vaan telkkaria emmekä tee paljoa muuta. Minun mielestäni tällaiset asiat voisi muuttaa, eikä suoraan erota! Hän sanoi että mennään päivä kerrallaan. En kestä,
jos hän joku päivä minulle ilmoittaa, että ei tämä tästä enää onnistu.
Olen niin hajalla enkä tiedä mitä tekisin.
Mutta kuulemma haluaisi tutustua enemmän opiskelukavereihinsa ja viettää aikaa heidän kanssaan vapaasti. Olen aina antanut hänen mennä kavereiden kanssa enkä koskaan ole kieltänyt, joten ihmettelen suuresti, että mikä oikeen mättää.
Lisäksi hän sanoi, että suhteemme on alkanut olemaan sellaista, että katsomme vaan telkkaria emmekä tee paljoa muuta. Minun mielestäni tällaiset asiat voisi muuttaa, eikä suoraan erota! Hän sanoi että mennään päivä kerrallaan. En kestä,
jos hän joku päivä minulle ilmoittaa, että ei tämä tästä enää onnistu.
Olen niin hajalla enkä tiedä mitä tekisin.