mitä tehdä, mies haluaa erota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen niin rikki. Mieheni ilmoitti viikko sitten meidän suhteen olevan hänen mielestään "tylsää ja sellaista, että siitä jotain puuttuisi". Olin aivan kauhuissani, koska luulin meillä menevän todella hyvin! Olemme olleet yhdessä 3 vuotta enkä todellakaan haluaisi häntä menettää. Olen itkenyt silmät päästäni joka ikinen päivä. Kun kysyin mieheltä että välittääkö tai rakastaako hän minua enää, hän vastasi että tietenkin.
Mutta kuulemma haluaisi tutustua enemmän opiskelukavereihinsa ja viettää aikaa heidän kanssaan vapaasti. Olen aina antanut hänen mennä kavereiden kanssa enkä koskaan ole kieltänyt, joten ihmettelen suuresti, että mikä oikeen mättää.
Lisäksi hän sanoi, että suhteemme on alkanut olemaan sellaista, että katsomme vaan telkkaria emmekä tee paljoa muuta. Minun mielestäni tällaiset asiat voisi muuttaa, eikä suoraan erota! Hän sanoi että mennään päivä kerrallaan. En kestä,
jos hän joku päivä minulle ilmoittaa, että ei tämä tästä enää onnistu.
Olen niin hajalla enkä tiedä mitä tekisin. :(

Aika ikävä mies jos meinaa, että parisuhteen tarkoitus on tehdä hänen elämästään jännää ja mielenkiintoista. Ei se pidemmän päälle niin ole.

Ootte tosi nuoria?

Asia on päivänselvä. Miehesi on ihastunut johonkin opiskelukaveriinsa.

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin tilanne on hyvä. Ryhdistäydy hyvä nainen ja tee itsesi vetäväksi. Ala käydä omilla menoillasi ja näytä miehelle, että sinullakin on vientiä.

Ei meillä ole lapsia. Hän sanoikin, että vika ei ole minussa, vaan hänessä itsessään, ja se häntä itseäänkin ärsyttää, kun on muuttunut. Hän sanoi että on aina väsynyt ja urheilee ja koulujuttuihin menee paljon aikaa ja aikaa pitäisi vielä järjestää minullekin. Mutta en ymmärrä, että miksei asioita sitten voi yrittää muuttaa.

[QUOTE="Liila";24576687]Asia on päivänselvä. Miehesi on ihastunut johonkin opiskelukaveriinsa.

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin tilanne on hyvä. Ryhdistäydy hyvä nainen ja tee itsesi vetäväksi. Ala käydä omilla menoillasi ja näytä miehelle, että sinullakin on vientiä.[/QUOTE] valitettavasti vaan on niin, että tuo ei auta mitään, liitto tuhoutuu sitä todennäköisemmin tässä tapauksessa, mitä enemmän kumpikin tekee omia menojaan. menkää vaikka perheneuvolaan keskustelemaan asiasta, mitä pitäisi tehdä ja miten toimia

• Tykkää
Reactions: pia
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24576696:
valitettavasti vaan on niin, että tuo ei auta mitään, liitto tuhoutuu sitä todennäköisemmin tässä tapauksessa, mitä enemmän kumpikin tekee omia menojaan. menkää vaikka perheneuvolaan keskustelemaan asiasta, mitä pitäisi tehdä ja miten toimia

Kyllä se auttaa, kun mies tulee mustasukkaiseksi ja huomaa mitä on menettämässä. Jos mies ei mitään herätystä saa, niin ei häntä saa millään irti uudesta ihastuksestaan. Siihen ei perheneuvolat auta.

En tiedä onko hän ihastunut kehenkään. Voi ollakin. Harrastimme eilen seksiä ja se tuntui todella hyvältä. En vaan ymmärrä, että jos hän ei halua olla minun kanssani, miksi hän kiusaa minua näin...

[QUOTE="Liila";24576718]Kyllä se auttaa, kun mies tulee mustasukkaiseksi ja huomaa mitä on menettämässä. Jos mies ei mitään herätystä saa, niin ei häntä saa millään irti uudesta ihastuksestaan. Siihen ei perheneuvolat auta.[/QUOTE]ei kannata luottaa liikaa siihen, että mies tulee mustasukkaiseksi.

Tuntuu vaan niin pahalta kun toinen näin pitkän yhdessäolon jälkeen ilmoittaa jotain tuollaista. Ja tämä on minusta hänestä itsestään kiinni. Hän sanoi, että jos ei pysty muuttumaan "takaisin", niin sitten hän ei tiedä, mitä suhteellemme tapahtuu...

[QUOTE="a.p";24576780]Tuntuu vaan niin pahalta kun toinen näin pitkän yhdessäolon jälkeen ilmoittaa jotain tuollaista. Ja tämä on minusta hänestä itsestään kiinni. Hän sanoi, että jos ei pysty muuttumaan "takaisin", niin sitten hän ei tiedä, mitä suhteellemme tapahtuu...[/QUOTE]ei se itkemällä parane se tilanne. pahentuu vaan. ota itseäsi niskasta kiinni. ja jos ei tilanne korjaannu, niin parempi kai se on erota kuin roikkua miehessä, joka ei halua olla enää yhdesä

Sinun pitäisi olla loukkaantunut kun mies on asettanut kyseenalaiseksi suhteenne. Älä ainakaan suostu seksiin. Se nyt ei ainakaan sinulle hyvää oloa tee pidemmälle ajatellen. Ja ajattele,jos olet noin pehmeä, niin mies saa sitten kaiken minkä haluaa, vapauden ja silloin tällöin saa käydä sinun luona. Ole nainen nyt ja miehesi edessä vahva ja itke sitten myöhemmin vaikka jollekin luotettavalle ystävälle. Myöhemmin arvostat itseäsi enemmän. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin ehkä tuo mies ei ollut sinulle tarkoitettu. Olen niin höpsö, että uskon kohtaloon... että jokaiselle on se elämänkumppani. Tsemppiä nyt!

Taas mulle tulee tunne, että mies ei kerro mistä oikeasti kenkä puristaa. Eli niinkuin siinä päivä pari sitten olleessa ketjussa jossa mies ei suostu seksiin 5,5 kg pyöristymisen takia.

Yllä veikattiin uutta ihastusta, se kuulostaa todennäköiseltä.

Veikkaan myös ihastumista. Se on nyt miehestäsi kiinni antaako hän huuman viedä, et sinä voi kun katsoa ja odottaa tai tehdä oma ratkaisusi ja katkaista suhde ennen kuin hän tekee sen. Se on harmi, jos kumppani on valmis heittämään heti vanhan suhteen romukoppaan kun pieni ihastuminen iskee. Niitä tulee ja menee ja niihin pitäisi suhtautua kevyesti.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24576976:
Märkäkorva tulee vielä pettymään raskaasti kun sitten aikuisena joskus huomaa ettei elämä oikeasti olekaan joka päivä jännää extremeä vaan enimmäkseen puuduttavaa suorittamista.
Se että arki on suorittamista, saa ne pienetkin erikoiset hetket tuntumaan suurilta elämyksiltä.

Eikö se ole aika kurjaa jos elämä on pelkkää puudutttavaa suoritttamista :O

Eikö se ole aika kurjaa jos elämä on pelkkää puudutttavaa suoritttamista :O
En sanonut "pelkkää" vaan "enimmäkseen".

Ja mitä kukin suorittamisella tarkoittaa.
Herätys aamulla. Lapset päikkyyn, Töihin. Lapset päikystä. Ruokaa. Mitä lie toimintaa. Iltapala. Iltapesu. Lasten kiukuttelua. Nukkumaan. Herätys aamulla...

Samat rutiinit joka päivä. Se on suorittamista joka toisinaan on aika puuduttavaa.