Joo, no empä tuota saanu paskaakaan sitten nukuttua...
Mä arvasin jo ettei se onnistu. Koska koko eilinen päivä oli itkua silmät punasina ja huutoa, kun kaikki menee taas niin päin helvettiä ja mulla oli jo kovat toiveet päästä pois täältä, mut sit vedettiin matto taas jalkojen alta.
Mut ehkä tässä oli jotakin hyvää. Se vuokranantaja vaikutti vähän pervolta ja kyttäili mitä eriskummallisempia asioita musta, mitkä ei periaatteessa ees hälle kuulu ja aina itki koko ajan että vastaa, vastaa ja soita heti takaisin ja plääplää oli melkeen joka päivä muhun yhteydessä ja kiristi et jos et nyt toimi näin niin huono juttu sun ja tän asunnon kannalta, joku vanhempi ukko.. hyi
Ja kuitenkin kun oon täys-ikänen niin mun pitäis pikku hiljaa alkaa vaan kylmän viileesti tulemaan toimeen omillaan ja sitähän mää haluisinkin, siis sitä, et pärjäisin omillani ja saisin katkastua välit myös vanhempiin. Mut aika kamalaa... sit mä oon ihan yksin. Mulla ei oo vanhempia, ei ystäviäkään, eikä oikeen myös sukulaisia koska meidän suku on tosi pieni, enkä tunne niitä kunnolla... Eikä niilläkään oo tainnu läheskään kaikilla mennä niin hyvin elämässään. Siis tosi surku ja pelottava tilanne.
Se mitä tarkotin poikien hyväkskäytöllä niin sellasta jatkuvaa haukkumista ja sitä et väitetään et musta oikeesti tykätään ja rakastetaan, mut sit mut huoritellaanki ja sanotaan et emmä oo susta koskaan tykänny aidosti vitun huora ja likanen ämmä ja sit mä oon taas menny halpaan kun oon halunnu uskotella et tää tyyppi rakastais mua oikeesti ja et tästä vois tulla sitä jotain...
Mut hitto mä oon väsyny tähän väsymykseen, univelkaan, huonoon oloon joka tuntuu koko kropassa kun et oo saanu kunnol levättyä... Tätä on varmaan jatkunu jo kuukauden ja mä alan olla niin rikki, poikki, väsyny tähän ettei tosikaan... Tai varmaan pari kuukautta, koska sillon mulla meni se edellinen koti alta ja olin ihan puilla paljailla et mitä nyt tapahtuu/ hermoillu/ ollu ahdistunu siitä lähtien...
Ihan oksu olo.