Vanhemmat vihaavat miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko täällä muita joiden vanhemmat eivät hyväksy omaa kumppania? Olen niin väsynyt tilanteeseen. Ollaan oltu nykyisen miehen kanssa nyt n 3 vuotta yhdessä (meillä on uusioperhe jossa miehen lapsia ja minun lapsia, ei ole yhteisiä,eikä tule) Ongelmana on mun vanhemmat jotka joka kerta kun soitan niin päivittelevät sitä kuinka mun mies on sairas ja mun pitäisi päästä siitä eroon. Tää johtuu siitä, että meidän ensimmäinen vuosi oli tosi vaikea, oli paljon riitoja ja melkein jopa erottiinkin monesti- ja näistä tilanteista silloin aina avauduin äidilleni. Nyt 2 vuoden ajan meillä mennyt hyvin ja olen tämän ajan äidilleni puhunut pelkkää hyvää miehestä, mutta vanhemmat eivät selvästikään pysty unohtamaan näitä ekan vuoden "paskoja" asioita, koska sama ääni on kellossa edelleen. "jätä se, ansaitset parempaa" jne. Vanhemmat ei tule käymään meillä jos mun mies on kotona, eivät pyydä kylään paitsi jos tietävät että mieheni ei pääse tulemaan. Mun äitini osaa peitellä tätä asiaa mieheltäni ne harvat kerrat kun näkevät toisiaan mutta isä ei. Oon sanonut vanhemmilleni että asia nyt on niin että rakastan tuota miestä enkä tule häntä hylkäämään teidän mielipiteiden perusteella. Sääliksi käy miestäni kun tietää että häntä vihataan. En enää itsekkään mieluusti soita tai käy vanhemmillani. Nyt kuulin siskolta että vanhemmat oli kutsuneet hänet ja hänen miehensä johonkin vuokramökkeilemään. Tuntuu niin pahalta. Lasteni isää vanhempani suorastaan palvovat ja aina jaksavat muistutella kuinka hyvä mies hän oli ja on. Pitävät häneen yhteyttä jatkuvasti. Mun mies on oikeesti jopa itkenyt välillä tän asian vuoksi. On sanonut, että hänestäkin ruvennut tuntumaan siltä että on täysin paska kaikessa ja ansaitsen parempaa :-( Tästä tais tulla nyt tosi sekava teksti, mutta sekavat on fiiliksetkin. Pliis kertokaa kokemuksia, mielipiteitä, vinkkejä tai mitä tahansa!

Yhteistyössä