mitä tehdä kun mies luulee omistavansa minut ja aiheuttaa kärsimystä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miinajamanu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miinajamanu"

Vieras
ystävystyin itseäni vuoden vanhempaan mieheen, joka luuli meistä enemmän. tein selväksi että olemme vain ystäviä mutta hänen mielestä olemme pari edelleen. vietimme aikaa yhdessä ja juttelimme lähinnä. yhtäkkiä miehen käytös muuttui omistavammaksi ja määräileväksi. tätä on nyt jatkunut 4kk ja olen parisuhteessa ihanan ulkomaalaisen miehen kanssa, mutta tämä suomalainen mies ei näytä ymmärtävän asiaa vaan lähettelee rasistisia viestejä poikaystävälleni. viesteistä käy ilmi miten hän pettää häntä minun kanssani ja että käytän vain hyväksi. entinen ystäväni jopa kosi minua mutta kieltäydyin. silti hän vaan jatkaa ja lähettelee vihjailevia lahjoja. miten saan hänet lopettamaan?

Et pidä häneen enää mitään yhteyttä ja laitat jonkun muun sanomaan, että lopettaa. Ahdistelijoille lähetetty henkilökohtainen viesti vaan saa heidät jatkamaan ahdistelua (muka merkki siitä, että oelt kiinnostunut). Jos tilanne jatkuu, niin menet viestien kanssa poliisille ja haet lähetymiskieltoa.

Olet varmasti sanonut sille jo montakertaa että et halua olla missään tekemisissä tuon ihmisen kanssa?
Oliskohan rikosilmoitus liian rankka keino? Liäksi voit estää puhelimesta häneltä tulevat viestit ja puhelut ja jos se lähettelee jotain lahjoja tms. niin lähetät ne aina avaamittomina takaisin.

Olet varmasti sanonut sille jo montakertaa että et halua olla missään tekemisissä tuon ihmisen kanssa?
Oliskohan rikosilmoitus liian rankka keino? Liäksi voit estää puhelimesta häneltä tulevat viestit ja puhelut ja jos se lähettelee jotain lahjoja tms. niin lähetät ne aina avaamittomina takaisin.

olen sanonut etten halua olla tekemisissä. itse en tee aloitetta yhteydenpidossa. ainoastaan olen vastannut että jättäisi rauhaan. lahjat ovat tosi kalliita, koruja, vaatteita jne kaikkea mahdollista häihin liittyvää.

Yhteistyössä