Mies vuosien takaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ammin

Vieras
Nyt olen sekaisin, ihan sekaisin.
Vuosia sitten, tapasin eräällä baari reissulla virolaisen miehen, joka oli tullut rakennusmaalle suomeen. Vietimme yhteisen yön, jonka jälkeen emme tavanneet enää kun mies palasi kotimaahansa. Juttelimme puhelimen välityksellä ja messengerissä. Olin todella ihastunut tähän mieheen, ja mies vaikutti olleen ihastunut myös minuun, mutta jollain tapaa kuitenkin etäiseltä. Ajattelin syynä olevan vain se, kun tiesimme että hän joutuu palaamaan viroon takaisin. Yhteydenottomme lakkasi vahingossa. Väheni ja väheni ja lopulta sitä ei ollut enää ollenkaan.
Nyt, tänä iltana yhtäkkiä hän oli pyytänyt minua facebookissa kaveriksi. Olemme jutelleet messengerissä nyt parin tunnin ajan, ja hän kertoi minulle, että hänen mukana olleet ystävänsä kielsivät häntä tapaamasta minua. Heillä muilla ei baarissa ollut käynyt "flaksi", joten he eivät halunneet että yksi heistä niin sanotusti lähtisi naisen mukaan. Nyt hän on minulle sitten kertonut, kuinka on ajatellut minua nämä vuodet ja sitä iltaa ja yötä kun tapasimme.. Itse tässä sekoaa, kun tuntuu että vanhat tunteet nousee pintaan, mutta tiedämme molemmat että on mahdotonta ajatella enää mitään. Olemme molemmat eläneet elämäämme eteenpäin tahoillamme. On puolisot ja minulla lapset.. Kuinka haikealta tuntuukaan. Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne.

Yhteistyössä