Mitä tehdä kun menkat ei ala vaikka olen syönyt Terolutia...?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dille"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dille"

Vieras
Raskaana en ole. Pillereiden jälkeen on tullut siis yhdet menkat, se ns. tyhjennysvuoto, sen jälkeen ei ole kuulunut, vaikka söin sen 10 päivän Terolut-kuurin ohjeen mukaan. Olisi kiva kun saisi kierron edes jotenkin kohdalleen, niin voisi alkaa yrittämään tuota pikku-kakkosta...

mullakaan ei auttanut terolut --> jatkotutkimuksiin!!!!! mulla ainakin kyseessä oli estrogeenin puute joka aiheuttanut mm. osteoporoosin ja lapsettomuuden. Ja meni sellanen noin vuosi-puoltoista että saatiin selviteltyä. Ja lapsia sain hoidoilla vasta monen vuoden jälkeen. Vaadi tutkimuksia

Joo ensimmäistä lasta yritettiin reilu vuosi, kerittiin käydä lapsettomuuspolillakin jo... mutta sitten tärppäsi. Silloin Terolutit tehosivat ja kolmannella Terolut-kierrolla sitten tärppäsi. Täytynee kipaista gynelle.... Ensimmäinen lapsi on nyt siis 4v, että voihan tuo olla että ei enää tärppääkään. Harmi. Nyt sain vasta miehen taivuteltua toiseen lapseen....

Sä siis odotit yhden tyhjennysvuodon e-pillereiden jälkeen ja sitten heti aloitit terot? Nimittäin kun terot ehkäisee ovulaation eli pitäisi olla 100% varmaa et ovulaatio on ollut ennen kuin ne aloittaa. Jos sulla oli noin lyhyt aika e-pillereiden lopetuksesta, niin kierto voi olla vielä niin sekaisin et ovulaatio tuleekin myöhemmin kun tavallisesti, ja nyt kun sä vedit ne terot sillon niin koko ovis jäänyt tulematta. Tosin, niiden kai pitäisi siitä huolimatta kyllä saada ne menkat tulemaan...

peppari mulla hormonikorvaushoitona femoston, on siis yleinen vaihdevuosilääke. Mitkään pillerit ei sopinu mulle, tuli vaan entistä pahemmat mummotauti oireet, eikä estrogeenit tasaantunut. tolla femostonilla oon ollu oma itteni.

Sä siis odotit yhden tyhjennysvuodon e-pillereiden jälkeen ja sitten heti aloitit terot? Nimittäin kun terot ehkäisee ovulaation eli pitäisi olla 100% varmaa et ovulaatio on ollut ennen kuin ne aloittaa. Jos sulla oli noin lyhyt aika e-pillereiden lopetuksesta, niin kierto voi olla vielä niin sekaisin et ovulaatio tuleekin myöhemmin kun tavallisesti, ja nyt kun sä vedit ne terot sillon niin koko ovis jäänyt tulematta. Tosin, niiden kai pitäisi siitä huolimatta kyllä saada ne menkat tulemaan...

Eli, sinun neuvosiko on, että odotella kannattaa vielä menkkoja...vai ? Eipä minulle missään kohtaa ole sanottu, että noita Teroluteja ei olisi saanut ottaa heti pillereiden jälkeen...

Yhteistyössä