Mitä tehdä kun "kiukkukohtaus" iskee töissä? (Raskaus ja mielialat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Siis apua...
Mulla on oikeesti ongelmana mielialavaihtelut.

Tähän saakka on kaikki mennyt ihan ok, välillä oon ollut herkempi ja ehkä välillä vähän vaisuna työmaalla, mutta nyt tällä viikolla mua on alkanut ihan hirveesti ärsyttään kaikki pienetkin jutut vähän väliä.

Mä olen töissä esimiesasemassa ja mun naamasta näkee ja äänestä välillä kuulee että mä olen tosi v-mäisellä päällä, vaikka kuinka yrittäisin olla normaali. Oon pari kertaa lähes vittuillut jollekin työntekijälle tällä viikolla :headwall: :ashamed: :headwall: ja mä en tiedä miten hitossa mä selviän kunnialla kun taas seuraavan kerran iskee tuo "kiukku-kohtaus"
Tietty voi johkin koittaa vetäytyä hetkeksi mutta kun välillä on niin hirvee kiire ja sata asiaa mitkä pitäis hoitaa yhtä aikaa ja sit joku tulee kyseleen tyhmiä... :ashamed:

Kai tää menee pian ohi meneehän? Hyväksi havaittuja vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Pyydä anteeksi, ja sano, että raskaus on saanut sussa hormonihirviön pintaan.

Not good enough. Hölmöily ei poistu anteeksipyytämällä. pitää miettiä esimiesasemassa nenäänsä pitemmälle.
jos ei pysty tehdä työtä kunnolla, pitää kai hakea sairauslomaa?

jokaisella naisella on kiukkupäivät joka kuukausi, mutta jos ei pysty tehdä työtän purkamatta kiukkua muihin, on varmaan parempi jäädä kotiin tai jollekin aggressiokurssille?

Kun tunnet että iskee kohtaus, pyydät anteeksi ja meet vaikka vessaa huutaa ja hyppii niin helpottaa vähäks aikaa :D

Ja HEI sä oot raskaana, et jos olisit tollainen NORMAALISTI, se olis ikävää.

Laita vaikka lappu ovee, että;

Varoitus, huoneessa saattaa oleskella raskaushormonien vuoksi kusipäinen akka.
(Mutta siitä parantuu aikaa myöten...)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Yritä muistaa se, ettei ole tyhmiä kysymyksiä. Alaisesi kysyy asiaa sinulta, koska olettaa sun tietävän.

Kyllä mä tiedän :ashamed: Eikä oo koskaan ennen tämmöistä tapahtunut tai edes meinannut tapahtua. Mä olen normaalisti todella pitkäpinnainen ja helposti lähestyttävä.
Nyt hävettää ihan sikana.

Jos esikoinen kyseessä, sulla lienee paljon aikaa makoilla ja levätä.

Esimies voi tehdä toisten elämän helvetiksi olemalla epäammattimainen.

rAskaus ei ole mikään syy kohdella toisia huonosti.

Hillitse itsesi! Vaikka pyytäisit anteeksi, ja kuvittelet ettei asia työntekijää jää vaivaamaan, niin voi kuule olla että asia ei niin vain unohdukaan työntekijältä. Älä pura kiukkua työntekijään, vaan opettele käyttäytymään ammattimaisesti!

Jos jatkat samaan malliin, niin kohta sinut tunnetaan sinä "vittumaisena kusipää pomona", ja sitä tuskin haluat?

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:
Esimies voi tehdä toisten elämän helvetiksi olemalla epäammattimainen.

rAskaus ei ole mikään syy kohdella toisia huonosti.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Siksi juuri mua hävettää, harmittaa, surettaa ja vielä kerran hävettää mun käytös tällä viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hillitse itsesi! Vaikka pyytäisit anteeksi, ja kuvittelet ettei asia työntekijää jää vaivaamaan, niin voi kuule olla että asia ei niin vain unohdukaan työntekijältä. Älä pura kiukkua työntekijään, vaan opettele käyttäytymään ammattimaisesti!

Jos jatkat samaan malliin, niin kohta sinut tunnetaan sinä "vittumaisena kusipää pomona", ja sitä tuskin haluat?

Juu en todellakaan halua. Enkä todella muutenkaan halua että tuollaista enää tapahtuu.

Yhteistyössä