Mitä "tehdä" jussipanolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa omalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies on ihan selvästi pettäjä-tyyppiä kun avovaimoaankin meni sun kanssas pettämään (ja ties miten monen muun kanssa..) ja silti oot siitä kiinnostunu?! luultavasti pettäis suakin heti tilaisuuden tullen.. äly hoi, älä jätä.

[QUOTE="huhhuh";24070622]mies on ihan selvästi pettäjä-tyyppiä kun avovaimoaankin meni sun kanssas pettämään (ja ties miten monen muun kanssa..) ja silti oot siitä kiinnostunu?! luultavasti pettäis suakin heti tilaisuuden tullen.. äly hoi, älä jätä.[/QUOTE]

no tämäkin on kyllä ihan totta. mutku mutku...

Täällä jotka ns. puhuu että teit väärin jne. niin pelkää että se oli oma mies.. Ilmeisesti on ollu miehet festareilla paljonkin ja jättänyt vaimot ja lapset kotiin, onneks mun mies ei oo tollanen, mutta mun mielestä se mies teki väärin ja petti vaimoaan, et sinä..

[QUOTE="sandra";24070480]"Laske 1+1" Jos kyseessä on pano ja hänellä on avokki, miksi hän pitäisi yhteyttä, jos on tosissaan avovaimonsa kanssa :O jos sinä ihastuit, ei voi mitään.[/QUOTE]

Tuskin on kovin tosissaan avokkinsa kanssa kun panee muita naisia

sinuna pysyttelisin vaan kaukana tollasista pettäjän retkuista.. en edes tajua, että miks haluat rikkoa niiden perheen. Lapsiakin löytyy.. aika itsekästä, jos näin suoraan saa sanoa. Sori vaan.

[QUOTE="mamma";24070635]Täällä jotka ns. puhuu että teit väärin jne. niin pelkää että se oli oma mies.. Ilmeisesti on ollu miehet festareilla paljonkin ja jättänyt vaimot ja lapset kotiin, onneks mun mies ei oo tollanen, mutta mun mielestä se mies teki väärin ja petti vaimoaan, et sinä..[/QUOTE]

just mietin samaa. luulenpa että tota saattaa tapahtua enemmän kuin mistä kiinni jäädään. ja nääkin mammat sen tietää.
tän taki mä lähden aina mun miehen mukaan! en siksi että en luottaisi siihen vaan siks et siellä on hauskaa ja minäkin haluan mukaan pitämään hauskaa! :) toiminut hyvin :)

tiiäkkö a.p. sinä oot nyt löytäny elämäs rakkauden!

Aattelepa, että tämä mies on vaan viettäny koko elämänsä nussien sinne tänne, muuttaen yhteen umpimähkään ihmisten kanssa, mutta jotain on puuttunu, no sitten on sitoutunu sen verran, että lapsi on hankittu. Ja on siis tullut isäksi. Mutta ei, jotain on vielä puuttunut. Ehkä pitäisi vielä nussia, vai lapsiako enemmän? Mies ei ole tiennyt, mutta avioliitto on kuulostanut ahdistavalta. Mies on etsinyt ja etsinyt, nussinut ja nussinut, ja vihdoin nyt, juhannuksena on sitten osunut oikeaan reikään! Miten upeaa!

Uskon, että kerralla kasvoi tuosta sinun tai siis sen toisen naisen miehestä kunnon sitoutunut, sinua arvostava ja rakastava mies, hyvä ja rakastava isä joka ei hylkää vaan pysyy lapsensa kanssa niin kuin puolisonsakin. Tämä mies asettaa toisten toiveet omien edelle ja pysyy uskollisena sinulle elämänsä loppuun asti. Ja miksei pysyisi? Onhan hänellä nyt jotain enemmän kuin ennen. Vai tulisiko vielä miehen mieleen, että jos sitä jatkaisi samaan malliin kuin tähän asti.

ei siinä mitään, sinkku olen jne ja pirun hauskaa olikin! :D miehellä oli lapsi ja avokki, mutta ei tuntunut menoa haittavaan. eikä muuten munkaan.

vaan tietenki tässä nyt kävi niin etten saa kyseistä tyyppiä mielestäni en sitten niin millään! vaihdettiin hänen kaverinsa kanssa numeroita jo ennen kuin edes olis nähnyt tätä koko miestä ja eilen sitten laitoin viestiä tälle miehen kaverille että moikka, oli kiva nähdä ja koitetaan nähdä! asuu minusta nimittäin n. 50km päässä.

ja tyyppihän ei vastaa! enkä kyllä kehtaa uuttakaan viestiä laittaa. Yritin naamakirjasta etsiä lähinnä sitä miestä kun häntä kutsuttiin sukunimellä, joka ei nyt onneksi ollut ihan virtanen tai nieminen. No en löytänyt...

huoh...

Aika nolo tapaus olet

Ai sä oot se takiainen, mistä kaverini puhu? Ollaan saatu hyvät naurut sun kustannuksella ja lyötiin vetoa ekaks, kuinka helppo nakki olisit, ja...tooodella helppo.. Mutta sillä on muitaki

[QUOTE="mamma";24070635]Täällä jotka ns. puhuu että teit väärin jne. niin pelkää että se oli oma mies.. Ilmeisesti on ollu miehet festareilla paljonkin ja jättänyt vaimot ja lapset kotiin, onneks mun mies ei oo tollanen, mutta mun mielestä se mies teki väärin ja petti vaimoaan, et sinä..[/QUOTE]

Oiskohan ap samaa mieltä kun omalle kohdalle sattus sama? Pettäshän se ap;tä heti, kun mahdollisuus tulis

En pelkää, mun mies oli mun kainalossa koko jussin. Mutta mulla sentään on käsitys oikeasta ja väärästä, on täällä muitakin varatut miehet vonganneet, mutta kaikille ei vaan kelpaa muiden paskakasat!

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sä luulet;24071081:
Ai sä oot se takiainen, mistä kaverini puhu? Ollaan saatu hyvät naurut sun kustannuksella ja lyötiin vetoa ekaks, kuinka helppo nakki olisit, ja...tooodella helppo.. Mutta sillä on muitaki

hevä arvaus, mutta ei, nyt oot nähny eri tyypin. ei me olla voitu olla edes samassa paikassa :D

[QUOTE="aarre";24070893]tiiäkkö a.p. sinä oot nyt löytäny elämäs rakkauden!

Aattelepa, että tämä mies on vaan viettäny koko elämänsä nussien sinne tänne, muuttaen yhteen umpimähkään ihmisten kanssa, mutta jotain on puuttunu, no sitten on sitoutunu sen verran, että lapsi on hankittu. Ja on siis tullut isäksi. Mutta ei, jotain on vielä puuttunut. Ehkä pitäisi vielä nussia, vai lapsiako enemmän? Mies ei ole tiennyt, mutta avioliitto on kuulostanut ahdistavalta. Mies on etsinyt ja etsinyt, nussinut ja nussinut, ja vihdoin nyt, juhannuksena on sitten osunut oikeaan reikään! Miten upeaa!

Uskon, että kerralla kasvoi tuosta sinun tai siis sen toisen naisen miehestä kunnon sitoutunut, sinua arvostava ja rakastava mies, hyvä ja rakastava isä joka ei hylkää vaan pysyy lapsensa kanssa niin kuin puolisonsakin. Tämä mies asettaa toisten toiveet omien edelle ja pysyy uskollisena sinulle elämänsä loppuun asti. Ja miksei pysyisi? Onhan hänellä nyt jotain enemmän kuin ennen. Vai tulisiko vielä miehen mieleen, että jos sitä jatkaisi samaan malliin kuin tähän asti.[/QUOTE]

;) :laugh:

Yhteistyössä