näin voi olla. mitäs päästi epäluotettavan ukkonsa yksin juhannusfestareille. tulee mieleen et joko se akka on pikkusen tyhmä ja sinisilmäinen tai sitten jo täysin tottunut.
[QUOTE="a.p";24070394]näin voi olla. mitäs päästi epäluotettavan ukkonsa yksin juhannusfestareille. tulee mieleen et joko se akka on pikkusen tyhmä ja sinisilmäinen tai sitten jo täysin tottunut.[/QUOTE]
Ai se onkin tyhmän akan vika, kun päästi miehensä yksin festareille? Joo, sieltähän se syypää yleensä löytyy. Te olette vain tämän tyhmyyden uhreja.
No mun mielestä ap ei tehnyt mitään väärää. Mies teki väärin avopuolisoaan kohtaan.
Mutta sitä en tajua, että miksi ap yrittää ottaa yhteyttä siihen miehen kaveriin. Siis kun se mies ei ap:lle antanut yhteystietojaan, niin mun mielestäni se on selkeä viesti, että se mies ei halua ap:hen pitää yhteyttä. Harmi, kun ap ihastui, sille ei voi mitään... Silti mun mielestäni ainoalta järkevältä vaihtoehdolta näyttäisi unohtaa koko juttu.
[QUOTE="Eee";24070412]No mun mielestä ap ei tehnyt mitään väärää. Mies teki väärin avopuolisoaan kohtaan.
Mutta sitä en tajua, että miksi ap yrittää ottaa yhteyttä siihen miehen kaveriin. Siis kun se mies ei ap:lle antanut yhteystietojaan, niin mun mielestäni se on selkeä viesti, että se mies ei halua ap:hen pitää yhteyttä. Harmi, kun ap ihastui, sille ei voi mitään... Silti mun mielestäni ainoalta järkevältä vaihtoehdolta näyttäisi unohtaa koko juttu.[/QUOTE]
joo. kyllä se näin on.
ja siis laitoin viestiä tälle miehen kaverille koska me niinkuin tutustuttiin ja oli tarkoitus nähdä myöhemminkin. uusi ystävä siis no kaveri ainakin. emmä silloin tiennyt että tää mies tulee siihen kuvioon mukaan. sitten mieleeni juolahti tässä kaikessa ihastumisen tunteessa että ehkä tän mun uuden kaverin kautta voisin saada yhteyden tähän mieheen. Tai ehkä se joskus vois vahingossa pyöriä samoissa porukoissa... tai jotain...
oikeesti, olet todella säälittävä kun selvästi yrität tän "uuden ystävän" kautta päästä tekemiseen jussipanosi kanssa. Hieman ehkä läpinäkyvää Ja olis se ite antanu sulle tietonsa jos haluais sun kanssa tekemisissä olla.
Lievää myötähäpeää täällä poden sun takia. Todella noloa
[QUOTE="a.p";24070394]näin voi olla. mitäs päästi epäluotettavan ukkonsa yksin juhannusfestareille. tulee mieleen et joko se akka on pikkusen tyhmä ja sinisilmäinen tai sitten jo täysin tottunut.[/QUOTE]
Miten sä noin ajattelet? Se vaimo tuskin tietää miehen panoista ja aikuisia ihmisiä ei päästetä, ne saa mennä ja niihin pitää voida luottaa. Jymmärrätkö? Ei vaimo ole miehensä kasvattaja tai äiti.
Tulee mieleen et ootko sinä nyt hieman tyhmä ja sinisilmäinen? Ehkä mies ei edes ollut naimisissa. Ehkä hänen tapansa on vedättää naisia, niinhän sinullekin nyt kävi.
En sano että sussa olis syytä, koska oot vapaa, mut toisaalta jotain moraalisia arvoja ja itsekunnioitusta vois olla sullakin jos tiedät panevas varatun kanssa.
niin... jotenkin aattelisin niin, että esim.sen takia sanotaan, että yksi nainen yhtä miestä kohti, ettei tulis näitä jussipanoja jotka miettii omaa kurjaa kohtaloaan. Raamattu on viisas kirja. Lueskeles a.p. mä en a.p. unohtais tätä, vaikka jotkut sanoo niin, vaan mä oikein jäisin miettimään tätä sun viime jussia, että tuliko nyt kaikki tehtyä niinkuin olis pitänyt...
"Laske 1+1" Jos kyseessä on pano ja hänellä on avokki, miksi hän pitäisi yhteyttä, jos on tosissaan avovaimonsa kanssa :O jos sinä ihastuit, ei voi mitään.
enkä mä mitään morkkista ala potemaan vaikka kuinka yrittäisit. mulla oli kivaa enkä tehnyt mitään väärää. tosiaan harmi vaan että menin ihastumaan.
voisin kyllä ihan vahingossa eksyä hänen kotikaupunkinsa festareille ensi kuussa. sitähän ei tiedä mitä löytyis...[/QUOTE]
Siis miten voi olla noin nolo ja säälittävä nainen Ei oikeesti... Eikö sua yhtään nolota? Sä sait jo, mieskin sai ja ei selvästikään halua enempää niin että anna jo olla.
Sullehan nauraa kaikki.
...vaikka koko perhe? Saisit uusia ystäviä. Kaikkea hyvää sinulle ja elämääsi (ilmesesti) kaukana sieltä, missä halutaan etsiä sitä mikä on oikein ja väärin.
Älä roiku miehessä, et vain kiinnosta häntä. Tuota tapahtuu jatkuvasti, riippumatta onko mies varattu vai ei. Miestä kiinnosti seksi, ei mikään muu eikä hän kaipaa roikkujia.
[QUOTE="a.p";24070515]ei kuule nolota. tippakaan. miks pitäis?
ja naurakoon vaan.[/QUOTE]
Kärkyt kertapanoa, joka ei selvästikään ole kiinnostunut susta!!
Noloa.
Kelpasit panoksi, mutta se siitä. Jos se sua enempi haluaisi niin olisi se itse ottanut suhun yhteyttä tai ainakin kertonut koko nimensä.
Mut tollasia muijiahan ne kertapanot just monesti on, että vähän tollukanpuoleisia.
enkä mä mitään morkkista ala potemaan vaikka kuinka yrittäisit. mulla oli kivaa enkä tehnyt mitään väärää. tosiaan harmi vaan että menin ihastumaan.
voisin kyllä ihan vahingossa eksyä hänen kotikaupunkinsa festareille ensi kuussa. sitähän ei tiedä mitä löytyis...[/QUOTE]
Eli ihan vaan kiertelet etsiskelemässä jospa mies sattuisi olemaan vaikka tuolla? Käy myös varmuudeksi paikallisella rautatieasemalla, R-kioskilla ja Valtsussa.
Hei! arvatkaapa mitä! nyt täytyy kuulostaa keksityltä ja monet ei varmaan usko, mut ihan sama...
Nythän se just äsken pyysi Mua naamakirjassa kaveriksi. selvis tuo etunimikin samalla hihii <3
ei tästä nyt liikaa pidä innostua, mut tiedänpähän että senkin on täytytynyt ajatella mua
[QUOTE="vieras";24070548]Eli ihan vaan kiertelet etsiskelemässä jospa mies sattuisi olemaan vaikka tuolla? Käy myös varmuudeksi paikallisella rautatieasemalla, R-kioskilla ja Valtsussa. [/QUOTE]
niin just näin ajattelin. sitähän ei koskaan tiedä mikä tuuri käy. nyt voin tosin kysyä aikooko se mennä sinne.
Hei tiedätkö. Sinulla on juhannuspano. Se oli pelkkä pano, ei muuta. Sellaisia tulee uusia, ja sellaisia löydät jostain muualtakin. Tämä pano ei sinusta selvästikään enempää halunnut, ja jos sinä olet seksin perässä niin sitä saa kyllä muualtakin kuin juuri tältä yhdeltä ihmiseltä.
[QUOTE="minna";24070582]Hei tiedätkö. Sinulla on juhannuspano. Se oli pelkkä pano, ei muuta. Sellaisia tulee uusia, ja sellaisia löydät jostain muualtakin. Tämä pano ei sinusta selvästikään enempää halunnut, ja jos sinä olet seksin perässä niin sitä saa kyllä muualtakin kuin juuri tältä yhdeltä ihmiseltä.[/QUOTE]