V
väsynyt äiti
Vieras
2-vuotias herää joka ikinen yö ja pyytää pissalle ja sen jälkeen äidin ja isin sänkyyn. Omaa sänkyä jos tarjoaa, alkaa hysteerinen itku. Nukkuu samassa huoneessa siskonsa kanssa (muuta vaihtoehtoa ei ole), joten en voi kantaa väkisin takaisin omaan sänkyyn, ettei toinenkin lapsi herää. Meidän sänky on mitoitettu kahdelle hengelle ja unissaan kääntyilevä ja potkiva 2-vuotias häiritsee meidän unia tosi paljon. Eilenkin heräsi ekan kerran silloin kun me vielä valvoimme. Nukahti meidän sänkyyn ja siitä kannettiin takaisin omaan sänkyyn, kun mentiin itse nukkumaan. Siitä huolimatta heräsi taas aamuyöllä ja tunki meidän väliin.
Nyt hyviä vinkkejä, et miten tästä tilanteesta päästään eroon? Tätä tapahtuu lähes joka yö ja on jatkunut siitä asti kun lapsi loppukesästä meni päiväkotiin. Eli liittyy varmaan osittain siihen isoon elämänmuutokseen, mutta tätä on nyt jatkunut jo monta kuukautta ja mä en jaksa kohta enää. Töissä väsyttää huonojen öiden jälkeen ja muutenkin koko ajan.
Nyt hyviä vinkkejä, et miten tästä tilanteesta päästään eroon? Tätä tapahtuu lähes joka yö ja on jatkunut siitä asti kun lapsi loppukesästä meni päiväkotiin. Eli liittyy varmaan osittain siihen isoon elämänmuutokseen, mutta tätä on nyt jatkunut jo monta kuukautta ja mä en jaksa kohta enää. Töissä väsyttää huonojen öiden jälkeen ja muutenkin koko ajan.