mitä kannattaa tehdä kun 2v lapsi valvottaa yöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
ennen kun meidän poika rupes pääsee pinniksestä pois,sitä et tarvinnu ku jättää sänkyyn ja osas nukahtaa yksin. nyt kun vaihdettiin tavan sänkyyn. ni saadaan nukkua ehkä 4h yössä. nukutus 2h iltasin,herää yöllä,taas nukutus. mikään ei tunnu auttavan. mitä kannattaa tehdä. ollako vieressä vai ravuuttaa sänkyyn sata kertaa jotta tottuu taas jäämään sänkyyn ja nukahtaa itse. olen todella väsynyt. tätä on jatkunut nyt viikon verran.

Ensiksi miettiä, onko lapsi kipeä (esim. korva).

Jos ei niin en näe mitään sytä miksei 2v. voisi nukkua siellä missä vanhempansakin jos pelkää noin paljon. Tai vaikka siellä pinniksessä jos siellä nukkui hyvin.

Minä muka nukun siinä vieressä ja aika nopeesti nukahtaa. sillon, kun meinaa olla nukkumaan menon kanssa venkslaamista, niin niinä päivinä puuhataan PALJON ulkona, niin että saa vaan tökätä sänkyyn illalla. paljon toimintaa ja ulkona oloa sillon. Toimii meidän muksuihin.

pinnikseen ei kyl takas laiteta,kun tulee siis sieltä ylös ja mulle neuvottiin täällä et kantsii vaihtaa isompaan sänkyyn. pinis olikin jo kyllä aika ahdas.tassutuksesta olen kuullut mut mitäs se tarkottaa?

Uusimmat

Yhteistyössä