mitä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiliini

Jäsen
06.06.2004
627
0
16
mitä te teette miehenne kanssa kun teillä on yhteistä aikaa?
jos lapset on ulökona ja olette kahdestaan?

Miten saisin mieheni myös näyttämään hellyyttään,itse halin ja silittelen häntä ja hän nauttii mutta ei tee samoin minulle?

kertokaa hyviä hellyyttely konsteja?

Jos meillä olisi tai sitten joskus kun meillä on yhteistä aikaa, meiltä tuskin tekemsitä puuttuu. Aika varmasti aamulla kun heräisimme ilman lapsia, nukkuisimme tietenkin pitkään ja -aivan taatusti- silmät auki saatuamme rakastelisimme. Niin kuin aikoina ennen lapsia. Kuluttaisimme tuon ajan ihan vain yhdessä oloon ja puuhasteluun, ruoanlaittoa yhdessä, saunomista, syömistä ja kaikkea ihan arkista, mutta vain me kaksi.

Voi, ehkäpä joskus saamme olla vain kaksin.

Meillä ihan normaaliin arkeen kuuluu nuo hellimiset ja mies on ihan yhtä aktiivinen kuin minä sen suhteen. Ehkäpä voisit ap, keskustella miehesi kanssa näistä asioista, koska yleensähän se on paras tapa hoitaa asioita, ja luulisi miehesi ymmärtävän, kerroithan hänenkin tykkäävän hellittelystä. Kerro että kaipaisit myös sellaista itsekin.

No sinä tietysti jatkat samalla tavalla kuin ennenkin.Ei sitä miestä mitenkään saa näyttään hellitelyä,jos ei ole sen luonteinen mies.Ajan päälle titysti voi alkaan vastata.
Kahden keskisen ajan ei tarvitse olla mitään erikoista:yhdessä puuhastelua,elokuvissa käyntiä tai muuta vastaavaa.Huomioda toista päivittäin, se meillä ainakin toimii.

Kun ollaan kahden saatetaan jutella tuntikausia. Toki tehdään myös tietty sitä..
katsellaan elokuvia, käydään lenkillä, pyöräilemässä tms. Laitetaan hyvää ruokaa. Joskus saunotaan ja/tai juodaan olutta.

Viimeksi pidettiin mökillä cd-ilta. Juotiin olutta ja kuunneltiin kahden parhaat palat TOSI vanhoista cd:stä. Hauskaa oli!

Yhteistyössä