Mitä teette arkena/vapaa-aikana kumppanin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsä

Vieras
Meillä on pulma, kun ei ole mitään yhteistä harrastusta tai tekemistä. Kummatkin menee omiin harrastukiin ja menoihin. Yhteistä on vain istua sohvalla ja katsoa tv:tä :(
Mitä te teette yhdessä kumppaninne kanssa vapaa-ajalla? Olisiko jotain hyviä ehdotuksia? Meillä ei ole lasta, jonka kanssa voisi yhdessä tehdä kaikkea tekemistä....

Meillä kans näin, meillä kyllä lapsia, mutta haluaisin että olis jotain muutakin perheen keskistä juttua kuin koti sohvalla telkaria vahdaten.Meillä vaan mies todella hankala mihinkään suostuteltua =(

Itse tykkään liikunnasta, mutta ukko ei ole niinkään innostunut. Mökkeillään kesällä ja aina, kun ollaan reissussa on kivaa, mutta arki, arkena ei mitään yhteistä tekemistä :/

Keksikää joku yhteinen liikunnallinen harrastus =) Me käytiin miehen kanssa yhdessä uimassa ja lumilautailemassa ennen lapsen saamista, sittemmin ollaan käyty iltakävelyllä ainakin pari kertaa viikossa lapsi rattaissa...

No myökin syödään, katellaan leffaa, sextaillaan ja käydään baarissa, mutta olisiko jotain muita ehdotuksia vielä tylsään arkeen? =)
Yritän kyllä vielä ukkoa viedä käveleen ja jos vaikka uimaankin sais... kiitos siis jo vastauksista :)

Eipä juur mitään:/ Ei edes istuta yhdessä sohvalla....

Koko perheen kanssa käydään mm. mökkeilemässä, kylässä jne. mutta ne kahdestaan "harrastamiset" on kortilla. Tai no, käytiin me kerran pelaamassa yhdessä lentopalloa:D. Olen ehdottanut että toi mies lähtis mun kanssa kävelylle tms. mutta ei se mihinkään tule. Ja jos jonnekkin mennään niin baariin:/

eletään YHDESSä arkea! eli kyläillään, ulkoillaan,saunotaan viedään lapsia harrastuksiin...
nyt kun lapset lähti mummolaan yöksi kävimme kävelyllä, saunassa, tilasimme pitsan ja ....

Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
Meillä on pulma, kun ei ole mitään yhteistä harrastusta tai tekemistä. Kummatkin menee omiin harrastukiin ja menoihin. Yhteistä on vain istua sohvalla ja katsoa tv:tä :(
Mitä te teette yhdessä kumppaninne kanssa vapaa-ajalla? Olisiko jotain hyviä ehdotuksia? Meillä ei ole lasta, jonka kanssa voisi yhdessä tehdä kaikkea tekemistä....

Meillä sama vika.... tosin mulla edellesestä ssuhteesta 5-v lapsi. illat nyhjätään kotona, ja viikonloppusin molemmilla omat menot, tai yleensä mulla ei niitä menoja ole vaan olen kotona.... sitten jos ollaan kotona viikon loppu niin samaa nyhjäystä kun muulloinkin.

eli tylsää on.... mut kumpikaan ei keksi mitä voitas tehä... joskus harvoin käydään yhessä baarissa.... mut siinä se.....

Rakennellaan koiratarhaa (keväällä alkaa taas laajennus)
Värkätään mönkijää ja ajellaan sillä
Patikoidaan koirien kanssa
Ajellaan koirien kanssa
Tehdään lumitöitä
Rakennellaan lumiukkoja ja -linnoja pihalle
Köllötellään sohvalla
Pelaillaan pelejä
Mökkeillään
Pyöräillään koirien kera sekä ilman niitä
Melotaan

Löytyyhän sitä vaikka mitä tekemistä... Ja kummallakin on sit myös omat juttunsa ja aina ei käydä yhdessä esim. melomassa vaan jompi kumpi lähtee vaikka kavereittensa kanssa..ettei aina olla yhdessä...Ja kaikkea ei aina pystykään tekemään yhdessä, kun on tuo lapsi mukana menossa (ellei lasta saa hoitoon siksi aikaa)... parin vuoden päästä voidaan jo kolmestaan sit lähteä vaikka melomaankin...

Ei mekään mitään yhdessä harrasteta. Hoidetaan lapsia ja kotia. Miehen vapaa päivät menee yleensä niin, et mies röhjöttää sohvalla tv:n edessä ja minä täs koneella netissä... :headwall:

Yritetään kuitenkin lähes päivittäin käydä yhdessä kävelyllä. Jos ei muuten niin mä sitten saatan miehen töihin. Joskus ratkotaan yhdessä ristikoita tai rakennetaan palapeliä tms...

Mä yhdyn jo aikaisempiin kommentteihin eli yhdessä tätä arkea eletään, tehdään yhdessä ruokaa, ollaan lasten kanssa, hoidetaan kotia ja tehdään pihatöitä... Käydään uimassa, syömässä ja tasaisin väliajoin halutaan tehdä jotain mukavaa extraa yhdessä koko perhe, lähteä risteilylle tai muutamaksi yöksi kylpylään.
Lasten mentyä nukkumaan tehdään yhdessä usein jotain hyvää ruokaa, katsotaan leffaa tai vaan keskustellaan pöydän ääressä monta tuntia.
Kesäisin mökkeillään ja vietetään päiviä merellä oikeastaan aina kun vaan on vapaata.

Yhteistyössä