Pariskunta "laatuaikaa".. Mitä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
a-woman-showing-frustration-at-her-computer-pgi0318.jpg

Ollaan vaan, käydään syömässä tai tehdään yhdessä hyvää ruokaa. Käydään leffassa tai viihteellä. Ei mitään kovin erikoista. Laatu aikaa on kuitenkin joka ilta kun lapsi menee nukkumaannoin 4 tuntia ennen meitä.

Viimeeksi kun olisi laatuaikaa ollut, kun pojat olivat vrk vanhemmillani ja tytöt kävivät nukkumaan ajoissa (noh. ysiltä...) niin mä sit sain vatsataudin ja oksentelin:ashamed:

Edellinen kerta onneksi onnistui, kävimme thdessä syömässä ja baarikierroksella, ei sen kummempaa, mutta harvinaista herkkua sekin nykyään.

Laatuaika käsitetään eritavalla eri parisuhteissa ja yksilöinä. Monesti kun ajatellaan että vietetään laatuaikaa voi tullakin pettymyksiä, kun toinen osapuoli ei haluakkaan samoja asioita tai kuvioihin liittyy runsas alkoholin käyttö. Mielestäni tätä laatuaikaa korostetaan muutoinkin uskallanko sanoa liian paljon ja ylikorostetusti nyky yhteiskunnassa. Ja olen huomannut, että laatuaika tarkoittaa monelle kallista hotellia, kylpylä tai etelänmatkaa. Itse en tiedä mitä tuo laatuaika oikeastaan on, monesti suunnittelen kaikenlaista, mutta suunnitelmat muuttuvat ja pettymyksiä on tullut useasti. Ehkä vaadin liikaa. Voisiko laatuaika olla vain yhteinen juttuhetki syöden tai muuten vain? Ja jokainen yhdessä vietetty päivä perheenä on laatuaikaa, koska mikään unelma loma ei korvaa arkea yhdessä.

Yhteistyössä